Minimum Viable Podcast

Minimum Viable Podcast

V Minimum Viable Podcast ľudskou rečou hovoríme o dizajne zákazníckej skúsenosti. S nevšednými hosťami diskutujem o tom, aký dopad má Customer Experience na prosperitu firiem. Minimum Viable Podcast vám prináša Lighting Beetle*, štúdio, ktoré sa sústredí na tvorbu kvalitného zákazníckeho zážitku.

Podcast Minimum Viable Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (36 epizód)

42:44
  
05.05.2025

S5E6 | Transformačný architekt Luboš Malý: Inovácia je riadený proces neistoty

Luboš Malý je skúsený transformačný líder s backgroundom v riadení výroby P&G či vo vedení globálnych inovácií LEGO Group. Od roku 2021 vedie platformu Red Button EDU, kde ako transformačný architekt pomáha klientom implementovať strategické zmeny v oblastiach udržateľnosti, inovácií, digitalizá...
01:17:54
  
17.03.2025

S5E4 | [Špeciál] Panelová diskusia: Aká je budúcnosť kamenných predajní?

Z nárastu popularity eshopov môžete mať dojem, že fyzické predajne sa stávajú minulosťou. Kamenné prevádzky však zohrávajú v omnikanálovej ceste zákazníka dôležitú úlohu a poskytujú priestor prinášať výnimočné zákaznícke zážitky.O tom, ako o rozvoji svojich predajní a omnikanálu uvažujú úspešné znač...
35:07
  
27.01.2025

S5E3 | Jana Kutlíková, Dr. Max: Sme prvým vstupným bodom pri chorobe

Dr. Max má najväčšiu sieť predajní na Slovensku, no známy je aj prinášaním inovácií. Ako manažujú spokojnosť 1,5 milióna zákazníkov, ako využívajú dáta a aké sú ich plány do budúcna?Dnešným hosťom Minimum Viable Podcast je Jana Kutlíková, ktorá sa v Dr. Max venuje marketingu a zákazníckej skúsenosti...
41:30
  
20.05.2024

S4E7 | Lukáš Němčík, COOP: Vďaka click & collect vytvárame dedinské hypermarkety

Úspešná implementácia inovácii býva v nadnárodných korporátnych sieťach náročná najmä pre komplikované a nepružné procesy rozhodovania. To však nie je prípad skupiny COOP. Ich decentralizovaná štruktúra vedenia umožňuje, že aj v strednej Európe úspešne uvádzajú do praxe inovácie, o ktorých sa aktuál...
01:24:46
  
17.04.2024

S4E6 | [Špeciál] Panelová diskusia: Ako podporiť zákaznícku centricitu?

Náš minuloročný prieskum o Customer Experience zrelosti slovenského trhu ukázal, že počet CX špecialistov v organizáciách neustále rastie. Napriek tomu ľudia z biznisu priznávajú, že je pre nich stále ťažké dostať dáta o zákazníkoch do rozhodovacieho procesu firmy. Naše posledné podujatie Lighting...
39:34
  
11.09.2023

S4E1 | Lucia Čišková, Business Lease Slovakia: CX je o vytváraní emócií

O tom, ako dostať zákazníka na prvé miesto, často hovoríme s expertmi z veľkých organizácií. Málokedy však počuť inšpiráciu spomedzi malých či stredných firiem. V 20. epizóde Minimum Viable Podcastu sa Michal Blažej rozpráva s Luciou Čiškovou, riaditeľkou Busines Lease Slovakia. Firma, ktorú vedie m...
38:44
  
24.05.2023

S3E7 | Eva Šípková, Alza: Naša vízia je objednanie myšlienkou, doručenie teleportom

Zákaznícka skúsenosť by mala byť dôležitou súčasťou každej spoločnosti. Čím je však firma väčšia, tým ťažšie je udržiavať ju na vysokej úrovni naprieč celou zákazníckou cestou. Michal Blažej sa v 18. epizóde Minimum Viable Podcast zhovára o riadení CX vo veľkých organizáciach s Evou Šípkovou, hlavou...
39:47
  
28.03.2023

S3E6 | Tomáš Ulej, Martinus: Cesta k tým najlepším riešeniam je cez faily

Vo väčšine zamestnaní vás za zlyhanie môžu vyhodiť. Keď ale pracujete v exploračnom oddelení, zlyhania si tu dávajú na raňajky, obed aj večeru. A dokonca to označujú za úspech. Michal Blažej sa v 17. epizóde Minimum Viable Podcast zhovára o explorácii s Tomášom Ulejom, hlavou exploračného tímu v Mar...
39:48
  
24.02.2023

S3E5 | Michal Čudrnák, SNG: Vieme byť len takí dobrí, aká dobrá je výstava

Slovenská národná galéria má svojho UX dizajnéra, prevádzkuje vlastný systém na digitalizáciu umenia a nedávno spustila novú aplikáciu, ktorá návštevníka sprevádza galériou. Nahliadnite s nami za múry SNG a zistite, aké problémy pomáha CX riešiť vo svete umenia a kultúry. Michal Blažej sa v 16. epiz...
40:18
  
20.01.2023

S3E4 | BoB Marvan, Avast: Úspešne rozbehnutých dual trackov som veľa nezažil

Ešte aj v dnešnej dobe je veľa firiem, ktoré pracujú s waterfall prístupom. Vyvíjajú funkcie bez spätnej väzby zákazníka či validácie. Dual-track agile tieto nedostatky eliminuje priorizáciou výskumu a simultánnou spoluprácou naprieč tímami. Zavedenie takejto zmeny ale nie je jednoduché. Michal Blaž...
41:02
  
10.11.2022

S3E2 | Ondrej Homola, Volvo: Ako sa tvorí zákaznícky zážitok v automotive

Ondrej Homola má pre všetkých dizajnérov nesmierne vzrušujúci job – dizajnuje rozhrania v autách. Ondra sme spoznali na začiatku spolupráce Lighting Beetle* so Škodovkou. Dnes je z neho Lead UX dizajnér vo švédskom Volve. Digitálny automobilový dizajn je pre nás veľkou témou, odkedy pracujeme pre au...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.