![S4E6 | [Špeciál] Panelová diskusia: Ako podporiť zákaznícku centricitu?](https://cdn.podmaz.sk/0d/70/s4e6-special-panelova-diskusia-ako-podporit-zakaznicku-centricitu-0d7067.jpg?width=300)
S4E6 | [Špeciál] Panelová diskusia: Ako podporiť zákaznícku centricitu?
Náš minuloročný prieskum o Customer Experience zrelosti slovenského trhu ukázal, že počet CX špecialistov v organizáciách neustále rastie. Napriek tomu ľudia z biznisu priznávajú, že je pre nich stále ťažké dostať dáta o zákazníkoch do rozhodovacieho procesu firmy.
Naše posledné podujatie Lighting Talks* sme preto venovali téme Zvyšovania CX zrelosti vo firme. Súčasťou eventu bola aj panelová diskusia na tému "Ako podporiť zákaznícku centricitu", ktorú vám teraz prinášame vo forme špeciálneho vydania podcastu.
Viac od Lighting Beetle*:
Podcast Minimum Viable Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.