
S6E2 | Dominika Muňko Kurtová, Decathlon: "Zákazník môže odísť spokojný alebo spokojný"
Omnikanál spája všetky body kontaktu so zákazníkom v online či fyzickom svete do jednotného a konzistentného zážitku. Pochopenie jeho princípov umožňuje značkám lepšie porozumieť zákazníkom a budovať ich dlhodobú lojalitu.
.
V novej epizóde Minimum Viable Podcast sa Michal Blažej rozpráva s Dominikou Muňko Kurtovou, E‑commerce líderkou o omnikanálovej zákazníckej skúsenosti v populárnej sieti športových obchodov Decathlon. V rozhovore sa dozviete, ako sa pracuje pre značku, kde omnikanál je súčasťou jej DNA, ako vernostný program môže motivovať zákazníkov športu či podporiť cirkulárnu ekonomiku, prečo je zákaznícka podpora najlepším zdrojom nápadov pre inovácie a ako sa formuje proklientský prístup zamestnancov, keď majú možnosť investovať do akcii spoločnosti.
.
V epizódach Minimum Viable Podcast* hovoríme ľudskou rečou o tom, ako dizajn zákazníckej skúsenosti mení biznis. Michal Blažej, zakladateľ Lighting Beetle* spolu s inšpiratívnymi hosťami odhaľuje príklady z ich praxe, vďaka ktorým lepšie porozumiete svojim zákazníkom, trhu a nájdete nové príležitosti pre rast.
.
Viac od Lighting Beetle*:
Podcast Minimum Viable Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.