Generation.CX podcast (CZSK)

Generation.CX podcast (CZSK)

Generation.CX je prvý Customer Experience (CX) podcast v regióne Česko-Slovenska. Je o generácii CX firiem, ktoré svoju dlhodobú odlišnosť a rast zakladajú na orientácii na zákazníka. Vyhýbame sa CX teóriám a všeobecným radám, sme výsostne praktickí. Rozprávame sa s inšpiratívnymi zástupcami Generation.CX firiem, ktorým je spokojnosť zákazníka dôležitá a robia všetko pre to, aby u nich zostal spokojný čo najdlhšie. Podcast je edukatívneho charakteru so 6 kľúčovými CX témami, ako ich charakterizovala CXPA, a ktorú týmto obsahom reprezentujeme.

Podcast Generation.CX podcast (CZSK) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (10 epizód)

01:03:59
  
pred 6 hodinami

Generation.CX S02E05: Rolls-Royce a Eva Kadlec Dědochová

KTORÁ FIRMA BY MALA MAŤ SKVELÚ ZÁKAZNÍCKU SKÚSENOSŤ, AK NIE PRÁVE ROLLS-ROYCE? Eva Kadlec Dědochová je úspešná manažérka, ktorá prepája svet emócií s businessom. Ako vyštudovaná právnička so skúsenosťami v marketingu a predaji realizuje sny českých a slovenských milionárov o najdokonalejšom luxusnom...
01:18:39
  
21.06.2021

Generation.CX S02E04 Slovnaft & Anton Molnár

PREROD SLOVNAFT Z VÝROBNEJ NA CUSTOMER CENTRIC FIRMU. Pred zhruba mesiacom som pri návšteve čerpačky Slovnaft všimol treskaburger v ponuke. Prekvapilo ma to a tak som si začal sumarizovať inovácie, ktoré v prospech zákazníka Slovnaft ostatné roky priniesol. A keďže ich bolo mnoho, poprosil som Anton...
01:18:18
  
05.05.2021

Generation.CX S02E03 Hyundai & Marek Kopča

Hyundai má z pohľadu trhového podielu práve na Slovensku najlepšiu pozíciu z okolitých krajín. Do akej miery za tým stojí dobrá zákaznícka skúsenosť, sme sa porozprávali s marketingovým a PR manažérom importéra značky Hyundai na Slovensku - Marekom Kopčom. Čo sa dozviete? Aká je Marekova zásada pr...
01:05:16
  
28.04.2021

Generation.CX S02E02: Footshop & Radovan Oprendek

Do druhej časti druhej sezóny som si pozval reprezentanta jedného z najúspešnejších CZSK e-commerce firiem - Footshop. A to Radovana Oprendeka, skúseného profesionála z oblasti zákazníckej retencie. V tejto časti sa dozviete - okrem iného - aj: 1/ Ako vo Footshop spoluvytvárajú produkt alebo story s...
57:05
  
20.04.2021

Generation.CX S02E01 Special s/with Arcet Global (Mark Hamill)

/English follows/ SK: V tomto špeciáli som privítal Marka Hamilla, CEO Arcet Global. Spolupracuje s najlepšími CX odborníkmi na svete a organizuje tri prestížne CX súťaže na rozličných kontinentoch. V tejto epizóde sa dozviete: Aké CX tréningy a vzdelávania sú dnes v kurze a kto sú CX lídri. Kedy...
01:00:08
  
20.01.2021

Generation.CX S01E05 Špeciál o CLV s Exponea (Peter Jakuš)

V tejto špeciálnej epizóde podcastu rozoberáme pre CX kľúčovú metriku - celoživotnú hodnotu zákazníka.  Prečo je taká dôležitá? Prečo je retencia zákazníkov jej kritickou súčasťou? Čoho sa vyvarovať pri nasadzovaní a používaní? Existuje jednoduchý návod? V čom môže pomôcť automatizácia? Toto a...
01:18:51
  
20.01.2021

Generation.CX S01E04 Regiojet & Aleš Ondrůj

Regiojet je v doprave moj lovebrand. A nielen môj, ale aj Čechov a Slovákov, pretože je lídrom v zákazníckej spokojnosti v oblasti dopravy v CZ/SK. Ako zákaznícku skúsenosť riadia? Prečo je CEO Radim Jančura v celej oblasti kľúčový? Aké zákazníckej novinky priniesli a naopak, čo zrušili, pretože sa...
01:03:09
  
20.01.2021

Generation.CX S01E03 Česká spořitelna & Monika Hrubá

Prečo patrí Česká spořitela medzi top zákazníkmi obľúbené značky (nielen vo finančnom sektore) v Českej republike? Ako urobili CX jeden z troch pilierov stratgickej zmeny pred niekoľkými rokmi a čo to prinieslo? Ako je možné, že v boarde za CX nezodpovedá pozícia za obchod alebo marketing, a napriek...
49:20
  
14.01.2021

Generation.CX S01E02 Martinus & Eva Kianičková

Prečo je Martinus dlhodobo zákazníkmi najobľúbenejšia značka na Slovensku? Čo je secret-sauce ich fungovania a orientácie na zákazníka? Akú - rekordne vysokú - hodnotu má ich NPS a čo sú ich ďalšie ašpirácie? Aké knihy v súvislosti s CX nam odporúčajú? To všetko a oveľa viac sa dozviete v tejto epiz...
05:03
  
06.01.2021

Generation.CX S01E01 Pilot alebo o čom to bude

V pilotnej epizóde sa dozviete, prečo: - prichádza doba zákazníka - a akú urgenciu v tejto oblasti priniesla pandémia - sa tento podcast volá Generation.CX - a o čom tento podcast bude - bude neštandardný - a koho budem pozývať
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK