Generation.CX S02E02: Footshop & Radovan Oprendek
Do druhej časti druhej sezóny som si pozval reprezentanta jedného z najúspešnejších CZSK e-commerce firiem - Footshop. A to Radovana Oprendeka, skúseného profesionála z oblasti zákazníckej retencie.
V tejto časti sa dozviete - okrem iného - aj:
1/ Ako vo Footshop spoluvytvárajú produkt alebo story so zákazníkom
2/ Či nezvažovali rebranding z Footshop, keďže už predávajú už aj oblečenie.
3/ Aké majú NPS.
4/ Footshop lojalitný klub - čo urobili inak, ako je bežné
5/ Prečo Radovan odporúča používať metriku Customer Lifetime Value ale príliš ju nekomplikovať
...a ďalšie zaujímavosti. Oplatí sa vypočuť.
Ak sa páčilo, dajte follow a share. Vďaka za priazeň & zostaňte na príjme!
Podcast Generation.CX podcast (CZSK) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.