Generation.CX S02E04 Slovnaft & Anton Molnár
PREROD SLOVNAFT Z VÝROBNEJ NA CUSTOMER CENTRIC FIRMU.
Pred zhruba mesiacom som pri návšteve čerpačky Slovnaft všimol treskaburger v ponuke.
Prekvapilo ma to a tak som si začal sumarizovať inovácie, ktoré v prospech zákazníka Slovnaft ostatné roky priniesol. A keďže ich bolo mnoho, poprosil som Antona Molnára - head of Corporate and Marketing - aby mi o týchto, aj chystaných zmenách porozprával. A tak je ďalším hosťom druhej série podcastov Generation.CX.
Čo sa v tejto epizóde dozviete?
- Odkiaľ vietor začal fúkať pri zmene z product-centric na customer centric firmu;
- Ako sa dostali k tomu, že boli medzi prvými masovými používateľmi @Staffino;
- Prečo ešte stále vydávajú tlačený firemný zákaznícky magazín a ako zmenili jeho pozicioning obsahom;
- Koľko káv a hotdogov predávajú ročne, že sú najväčšími predajcami týchto produktov na Slovensku;
- Ako uvažovali pri vernostnom klube Bonus a pozicioningu;
- Prečo zmenili ašpiráciu z predaných litrov na prejdené km a ako do toho zapadá Slovnaft bajk;
- Veľmi komplexný prehľad o tom, ako riešia zákaznícku spätnú väzbu;
- Čo pre nich znamená prechod na digitálnu komunikáciu so zákazníkmi a ako do toho zapadajú ich nové mobilné aplikácie...
....a mnoho iného zaujímavého v tradične šiestich prehľadných oblastiach.
Podcast Generation.CX podcast (CZSK) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.