Zákaznícky Pixel™

Zákaznícky Pixel™

Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Podcast Zákaznícky Pixel™ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (76 epizód)

21:54
  
26.07.2023

Persóny: Ako využiť potenciál zákazníckych profilov? | podcast ep.75

Persóny predstavujú ďalší z nástrojov dizajnu služieb, ktorý pomáha lepšie porozumieť zákazníkom, ich cestám a zároveň vytvárať efektívnejšie stratégie.    Najprv vysvetlím význam a charakteristiku persón, najbežnejšie typy persón a taktiež ozrejmim rozdiel medzi persónou a cieľovou skupinou. Násled...
21:06
  
28.06.2023

Navigačné menu: Optimalizujte hlavnú navigáciu v e-shope | podcast ep.74

Navigačné menu. Optimalizácia hlavnej navigácie je kľúčovým krokom, ktorý vám umožní usmerňovať zákazníkov počas ich cesty a zlepšiť ich interakciu s webom.    V tejto epizóde sa pozriem na to, čo je navigačné menu, vysvetlím jeho dôležitosť a poskytnem prehľad dôležitých prvkov. Okrem toho sa dozvi...
30:51
  
14.06.2023

Social media stratégia: Návod na úspešnú kampaň | podcast ep.73

Social media stratégia je komplexný prístup, ktorý prináša nové príležitosti a výzvy pre značky, ktoré chcú dosiahnuť svoje obchodné ciele prostredníctvom sociálnych médií.    V tejto epizóde sa zaoberám viacerými aspektmi social media stratégie, od jej definície a významu, cez jej zloženie a príkla...
19:37
  
31.05.2023

Safari službou: Ako použiť tento výskumný nástroj? | podcast ep.72

Safari službou je nástroj, ktorý vám pomôže identifikovať silné a slabé stránky služieb.  V epizóde rozoberiem definíciu, účel, vysvetlím výhody a nevýhody a poskytnem návod na použitie tento výskumnej metódy vo vašom biznise.   Následne načrtnem a poskladám dizajnovú výzvu ABSM v kontexte témy. A n...
22:16
  
17.05.2023

Nákupný košík v e-shope: Prečo by ste ho mali brať vážne? | podcast ep.71

Nákupný košík je neoddeliteľnou súčasťou každého e-shopu.  V epizóde sa pozriem bližšie na typy nákupných košíkov, výhody nákupného košíka pre zákazníka a pre e-shop, ako aj na spôsoby, ako môže e-shop optimalizovať nákupný košík, aby zvýšil konverziu a zlepšil zážitok zákazníkov.    Načrtnem a posk...
18:01
  
03.05.2023

Ako môže empatická mapa pomôcť vášmu biznisu | podcast ep.70

Empatická mapa je nástroj, ktorý umožňuje získať hlbší pohľad do myslenia, správania a potrieb zákazníkov.    V epizóde sa zaoberám empatickou mapou a jej výhodami, ako aj postupom pri jej zostavovaní v rámci dizajnu služieb. Zistíte, ako empatická mapa môže pomôcť vašej firme lepšie pochopiť zákazn...
23:23
  
12.04.2023

Udržateľný dizajn - stratégia a postup aplikovania v biznise | podcast ep.69

V epizóde rozprávam o udržateľnom dizajne, stratégii a postupe aplikovania v biznise. Dozviete sa okrem iného aj to, aký je rozdiel medzi udržateľným dizajnom, udržateľnou značkou a udržateľným marketingom.   Pôvodná dizajnová výzva 4/15/23: Ako by sme mohli navrhnúť udržateľný produkt a službu?   P...
30:06
  
22.03.2023

Čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť | podcast ep.68

V epizóde premýšľam o tom, čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť. Dozviete sa dôvody (výhody), prečo by každá značka mala mať vypracovaný aspoň jeden zo spomínaných biznis modelov.     Pôvodná dizajnová výzva 3/12/23: Ako by sme mohli vytvoriť biznis model pre novú službu?   Pr...
24:51
  
01.03.2023

Ako nastaviť KPI-čka a optimalizovať mieru konverzie (CRO) | podcast ep.67

V epizóde premýšľam o  kľúčových ukazovateľoch výkonnosti (KPI), cieľoch a konverziách. Dozviete sa ako nastaviť KPI-čka, spojitosť s cestou zákazníka, čo je CRO a ako optimalizovať mieru konverzie.   Pôvodná dizajnová výzva 2/9/23: Ako by sme mohli optimalizovať mieru konverzie Google Analytics cie...
18:37
  
15.02.2023

Čo je inovácia a ako ovplyvňuje náš každodenný život | podcast ep.66

V epizóde premýšľam o tom, čo je inovácia a ako ovplyvňuje náš každodenný život. Podcast má novú štruktúru kapitol a aj nový modul - dizajnovú výzvu ABSM (Ako by sme mohli…)   Pôvodná dizajnová výzva 1/7/23: Ako by sme mohli zlepšiť dizajn, rýchlosť a SEO webu?    Prerámovaná dizajnová výzva 1/7/23:...
17:38
  
01.02.2023

Niečo končí, niečo začína | podcast ep.65

V epizóde premýšľam o tom, ako vyzerá budúcnosť tohto podcastu. Prečo som zmenil názov z Marketingový Kanál na Zákaznícky Pixel? Čo sa pre vás mení a čo mám pre vás pripravené? A ako súvisí táto zmena s cestou zákazníka?   🟡 Rezervácia knihy na https://www.zakaznickypixel.sk/#formular  Zákaznícky Pi...
18:19
  
18.01.2023

Uľahčite nakupovanie | Zákaznícky Pixel | ep.64

Prečo je zjednodušenie v nákupnom procese dôležité? Čo predstavuje zjednodušenie v očiach zákazníka? Ako súvisí zjednodušenie s cestou zákazníka?    Epizóda ponúka zamyslenie o vplyve zjednodušenia na zákaznícku skúsenosť.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#fo...
16:00
  
11.01.2023

Zostaňte skromní | Marketing vs. Ego | ep.63

V epizóde premýšľam o tom, ako uchopiť skromnosť a pokoru. Prečo hraje skromnosť a pokora dôležitú rolu? Čo pre vás znamená skromnosť? Ako súvisí skromnosť s cestou zákazníka?   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular  Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i...
18:23
  
04.01.2023

Upracte si v produktoch | Zákaznícky Pixel | ep.62

Prečo je audit produktov a služieb dôležitý? O čom hovorí analýza a výstup auditu? Ako súvisí produktový audit s cestou zákazníka?   Epizóda ponúka zamyslenie o dopade produktového auditu na zákaznícku skúsenosť.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular  Zá...
19:53
  
28.12.2022

Rozložte sily | Marketing vs. Ego | ep.61

Prečo je spomalenie predskokanom výkonnosti? Čo pre vás znamená výkonnosť? Ako súvisí výkonnosť, spomalenie a duševné zdravie s cestou zákazníka?    V epizóde premýšľam o výkonnosti a duševnom zdraví - ako medzi nimi nájsť zdravú rovnováhu.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.market...
15:52
  
21.12.2022

Uvažujte responzívne | Zákaznícky Pixel | ep.60

Prečo je responzivita v nákupnom procese dôležitá? Čo predstavuje prispôsobiteľnosť v očiach zákazníka? Ako súvisí responzivita s cestou zákazníka?   Epizóda ponúka zamyslenie nad vplyvom responzivity na zákaznícku skúsenosť.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/...
17:50
  
14.12.2022

Definujte filozofiu značky | Marketing vs. Ego | ep.59

Prečo hraje morálka a filozofia značky dôležitú rolu? Čo pre vás znamená morálka? Ako súvisí morálka s cestou zákazníka?    V epizóde premýšľam o filozofii značky. Mojou úlohou je ponúknuť iný uhol pohľadu a otázkami vás nasmerovať k vlastnej úvahe.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://w...
13:41
  
07.12.2022

Urobte nečakané | Zákaznícky Pixel | ep.58

Prečo sú maličkosti dôležité? O čom hovoria služby nad rámec očakávaní? Ako súvisia služby nad rámec i maličkosti s cestou zákazníka?    Epizóda ponúka zamyslenie nad dopadom maličkostí na zákaznícku skúsenosť.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular  Záka...
16:36
  
30.11.2022

Kašlite na dokonalosť | Marketing vs. Ego | ep.57

Prečo je nedokonalosť viac ako samotná dokonalosť? Čo pre vás znamená dokonalosť? Ako súvisí dokonalosť a detailnosť s cestou zákazníka?    V epizóde premýšľam o rozdieloch medzi dokonalosťou, detailnosťou a nedokonalosťou. Mojou úlohou je ponúknuť iný uhol pohľadu a otázkami vás nasmerovať k vlastn...
12:34
  
23.11.2022

Odmeňte vášho zákazníka | Zákaznícky Pixel | ep.56

Prečo je odmena v nákupnom procese dôležitá? Čo predstavuje odmena v očiach zákazníka? Ako súvisí odmena s cestou zákazníka?    Epizóda ponúka zamyslenie nad starostlivosťou a vplyvom odmeny na zákaznícku skúsenosť.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular ...
14:47
  
16.11.2022

Pomenujte odlišnosti | Marketing vs. Ego | ep.55

Prečo hraje odlišnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená výnimočnosť? Ako súvisí odlišnosť a výnimočnosť s cestou zákazníka?    V epizóde premýšľam o odlišnosti. Mojou úlohou je ponúknuť iný uhol pohľadu a otázkami vás nasmerovať k vlastnej úvahe.     🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://ww...
17:16
  
09.11.2022

Naučte sa prijať kritiku | Zákaznícky Pixel | ep.54

Prečo je kritika nevyhnutná a podstatná? Čo prezrádza spätná väzba? Ako súvisí kritika a spätná väzba s cestou zákazníka?    Epizóda ponúka zamyslenie nad vplyvom kritiky a spätnej väzby na zákaznícku skúsenosť. Mať spokojného zákazníka je najviac.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://ww...
15:02
  
02.11.2022

Spojencov vyberajte uvážlivo | Marketing vs. Ego | ep.53

Prečo je spolupráca vôbec potrebná? Čo pre vás znamená spojenectvo? Ako súvisí spolupráca s cestou zákazníka?    V epizóde premýšľam o spolupráci a spojencoch v podnikaní. Mojou úlohou je ponúknuť iný uhol pohľadu a otázkami vás nasmerovať k vlastnej úvahe o spolupráci.    🟡 Rezervácia knihy Zákazní...
12:44
  
26.10.2022

Pracujte viac v teréne | Zákaznícky Pixel | ep.52

Prečo je práca v teréne významne dôležitá? Čo predstavuje terén u vás? A ako súvisí práca v teréne s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie o skúsenosti.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular  Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i hybridná a modul...
14:33
  
19.10.2022

Všímajte si rozdiely | Marketing vs. Ego | ep.51

Prečo hraje ohľaduplnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená všímavosť? Ako súvisí ohľaduplnosť s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie o ohľaduplnosti.    🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular  Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i hybridná a modulo...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.