Ako nastaviť KPI-čka a optimalizovať mieru konverzie (CRO) | podcast ep.67
24:51

Ako nastaviť KPI-čka a optimalizovať mieru konverzie (CRO) | podcast ep.67

01.03.2023
V epizóde premýšľam o  kľúčových ukazovateľoch výkonnosti (KPI), cieľoch a konverziách. Dozviete sa ako nastaviť KPI-čka, spojitosť s cestou zákazníka, čo je CRO a ako optimalizovať mieru konverzie.   Pôvodná dizajnová výzva 2/9/23: Ako by sme mohli optimalizovať mieru konverzie Google Analytics cieľov?   Prerámovaná dizajnová výzva 2/9/23:  Ako by sme mohli prispôsobiť CTA tlačidlo, aby bol návštevník dostatočne motivovaný vykonať nami preferovanú akciu?     📍 Čo je dizajnová výzva: https://youtu.be/MHH0QUuDmiI?t=428  📍 Séria o STDC (see-think-do-care) rámci: https://youtube.com/playlist?list=PLh7pXMEbDnq3gPEJH5qlkMKd4A0l_t5Q-    KAPITOLY EPIZÓDY 0:00 Filozofický predslov 2:52 Úvaha o KPI a konverziách 11:39 Zarámovanie p/p 14:58 Dizajnová výzva 2/9/23 15:17 Prerámovanie p/p/v 17:41 Spojitosť s cj/cx/cjm 20:55 Ďalšie kroky a CRO   🟡 Sprevádzam značky procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka cez Zákaznícky Pixel®. Od mapy k správe cesty zákazníka. Rozoberiem nákupný proces. Vytvorím biznis model nákupnej cesty. Poskladám mapu cesty zákazníka. A robím z nej stredobod strategických, biznisových a marketingových rozhodnutí.   💬 Porozprávajme sa o dizajne služieb, ceste zákazníka, alebo o zlepšovaní zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si 45min. konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/.   📨 Ak máte otázku, napíšte mi na franko@digitalnynomad.xyz, alebo kliknite na web https://www.zakaznickypixel.sk.    ODOBERAJTE PODCAST 🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel   🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK 🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh  🎵 Google: https://bit.ly/zakaznickypixel_googlepodcasts    SLEDUJTE ZÁKAZNÍCKY PIXEL™ 👍 Facebook: https://www.facebook.com/zakaznickypixel/  📷 Instagram: https://www.instagram.com/zakaznickypixel/  👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/zakaznickypixel/  ▶️ YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel   #podcast #zakaznickypixel #kpi #cro #stdc #dizajnsluzieb #servicedesign #cestazakaznika #customerjourney #zakaznickaskusenost #customerexperience #dizajnovavyzva #spokojnyzakaznik #sd #cx #cj #cjm Podcast Zákaznícky Pixel™: Ako nastaviť KPI-čka a optimalizovať mieru konverzie (CRO) | podcast ep.67 - https://youtu.be/3KCtcvVqHfk

Podcast Zákaznícky Pixel™ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.