ABECEDA BRANDINGU pre osobnú a firemnú značku

ABECEDA BRANDINGU pre osobnú a firemnú značku

Zaujíma ťa oblasť rozvoja zručností, potrebných pre dosiahnutie úspechu v obchode, manažmente a podnikaní? Alebo sa venuješ HR marketingu a hľadáš inšpiráciu pre úspešnú kampaň, alebo užitočné nástroje pre modernú komunikáciu? Od roku 2008 pomáhame firmám, manažérom, podnikateľom a HR komunite dosahovať úspechy prostredníctvom moderných rozvojových programov a poradenstva. A čo nájdeš v našich podcastoch? Inšpiráciu, moderné trendy, tipy na nástroje a zaujímavé rozhovory s ľuďmi z biznis a HR praxe. Tešíme sa na spoločné počúvanie a zdieľanie skúseností :)

Podcast ABECEDA BRANDINGU pre osobnú a firemnú značku je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (10 epizód)

20:02
  
03.11.2018

10 - I Ako Inšpirácia a intuícia - môžeme im veriť pri robení rozhodnutí?

Do akej miery sa môžeme spoľahnúť na intuíciu pri robení rozhodnutí - v marketingovej oblasti, ale aj v našich každodenných rozhodnutiach? Existuje vzorec, podľa ktorého si vieme povedať, že teraz je čas spoľahnúť sa na intuíciu a naopak, v tejto situácii bude lepšie poslúchnuť náš rozum? A ako môže...
23:46
  
02.11.2018

09 - H ako HR Marketing (a trochu aj Employer Branding)

Moja srdcová téma (HR Marketing a Employer Branding) prichádza v aktuálne časti podcastu Abeceda Brandingu – a hoci vtesnať všetko podstatné do cca 20 minút sa ani náhodou nedá, verím, že aspoň niekoľko praktických podnetov, uhlov pohľadu a inšpirácií pri počúvaní tohto podcastu nájdete.
36:33
  
13.06.2018

Špeciálne vydanie: Dan Ariely v Bratislave, behaviorálna ekonómia a podnikanie

V tomto špeciálnom vydaní si môžete vypočuť rozhor s Lukášom Bakošom (CEO, Maxman Consultants) o tom, ako sa jemu a jeho tímu podarilo dostať na Slovensku svetovú legendu behaviorálnej ekonómie Dana Arielyho, o manipulácii a etike, o podnikaní a brandingu a o tom, prečo si Bratislava a Slovensko zas...
14:26
  
07.06.2018

08 - G ako Guru fenomén a Guerilla Marketing / Branding

V tejto časti sa spoločne pristavíme pri otázke, týkajúcej sa fenoménu rôznych „guruov“ a toho, ako sa postaviť k ich radám a často aj rôznym zázračným a rýchle výsledky prinášajúcim technikám (ktoré sú podmienené stiahnutím eBooku, a pod.). A v druhej časti si predstavíme myšlienku využitia guerill...
13:01
  
08.04.2018

07 - F Ako FINANCIE (ako budovať značku bez peňazí a úspešne)

Ahojte, v dnešnej časti si vypočujete tieto hlavné témy (plus dôležité PS na konci tohto popisu): - Prečo začať cielene s rozvojom značky najmä vtedy, keď nie sú peniaze? - Ako na to bez peňazí + moja osobná story zo začiatku podnikania v rolu 2008, keď som mal budget 400 Sk (t.j. cca 13 €):) - Konk...
16:54
  
02.04.2018

06 - E ako EVANJELIZÁTORI vašej značky

A je tu špeciálne veľkonočné vydanie podcastu, v rámci ktorého sa dozviete niečo viac o pomerne málo aktívne a cielene podporovanej súčasti rozvoja a šírenia dobrého mena - o tzv. evanjelizátoroch (evangelists) vašej značky. OBSAH PODCASTU: Kto sú evanjelizátori a prečo im tak hovoríme (vrátane malé...
23:30
  
26.03.2018

05 - D ako DIZAJN, DIGITAL a DÔVERA

Milí priatelia, po dlhšej odmlke kvôli chrípke a potom pracovným povinnostiam je tu ŠPECIÁLNE vydanie, kde som sa snažil dohnať omeškanie a tak v rámci písmena „D“ sú obsahom podcastu hneď 3 témy - DIZAJN, DIGITAL a DÔVERA. Navyše ide o témy, ktoré ste najčastejšie spomínali vo svojich komentároch...
07:38
  
09.02.2018

04 - C ako CONTENT (Obsah)

Tretím písmenom našej Abecedy Brandingu je „C“, ktoré bude reprezentovať pojem „Content“, alebo po slovensky „Obsah“. A nie, nebojte - nebudem sa snažiť hovoriť o tom, čo by malo byť obsahom obsahu :D ale podelím sa s vami o 3 konkrétne oblasti, alebo skôr 3 okruhy prínosu, ktoré (aspoň som o tom pr...
05:31
  
05.02.2018

03 - B+ ako BRAND+ (doplnenie predošlej časti) :)

Milí priatelia, táto časť je ešte krátkym doplnením predošlej časti o písmenku B ako Brande - totiž tým, že téma vnímania kľúčových oblastí rozvoja a budovania značky je pomerne rozsiahla, mal som pocit, že som v predošlej časti nespomenul, resp. nie úplne dostatočne zdôraznil to, že na rozvoj, budo...
14:14
  
05.02.2018

02 - B ako BRAND (Značka)

Ahojte, druhým písmemom v Abecede Brandingu je „B“ a budeme sa tým pádom rozprávať o tom, čo je a čo nie ZNAČKA, aké sú 2 najdôležitejšie oblasti pri budovaní a rozvoji značky, aké časté chyby ľudia pri vnímaní a rozvoji značky robia a ako by sme mali vnímať značku a jej rozvoj komplexne. Prajem vá...
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.