Nezmysly - podcast o zmyslovom marketingu

Nezmysly - podcast o zmyslovom marketingu

Nezmysly dnes nájdete všade. V bežnom živote, politike v správach aj v šoubiznise. Preto je dnes ťažké nájsť veci, ktoré dávajú zmysel. O zmysloch v biznise a o zmyslovom marketingu sa budeme rozprávať v novom podcaste Nezmysly. Nezmysly – dávajú zmysel.

Podcast Nezmysly - podcast o zmyslovom marketingu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (33 epizód)

24:05
  
19.11.2024

Nezmysly - Vianoce, hudba a predajné nálady

V najnovšej epizóde podcastu Nezmysly sa Heňo a Milan rozprávajú o tom, ako hudba ovplyvňuje atmosféru vo vašej predajni počas Vianoc. Parndorf už spustil vianočný režim – ale kedy začínajú Vianoce u vás? Vadia vám predčasné vianočné melódie, alebo si ich užívate? Ktorá pieseň by vo vašej predajni r...
28:26
  
04.10.2024

Nezmysly - Keď je podnikanie zážitkom

Po krátkej prestávke sme opäť späť s naším podcastom o zmyslovom marketingu. Vypočujete si rozhovor o vplyve vôní na podnikanie, zážitkoch zákazníkov, festivalových prednáškach o interiéroch a výbere vôní pre rôzne priestory. Spolupracovali sme s francúzskou parfumérkou na tvorbe exkluzívnych vôní p...
28:57
  
28.06.2024

Nezmysly - Exotická cesta na Cookove ostrovy

Vitajte pri druhej epizóde nášho podcastu o zmyslovom marketingu! Dnes vás zoberieme na exotickú cestu na Cookove ostrovy, kde sa vaše zmysly prebudia k životu. Predstavte si, že po pristátí dostanete veniec z tropických kvetov, ktorého vôňa vás okamžite vtiahne do raja. Pripravte sa na nezabudnuteľ...
24:25
  
21.06.2024

Nezmysly - Návrat k Zmyslom: Nové vnemy

Sme radi, že sme pre vás opäť nahrali nový diel! V tejto epizóde sa vraciame k zmyslom a nezmyslom okolo nás. Preberieme technologický posun v digital signage v Las Vegas, vrátane aroma marketingu a kultúry vône. Podelíme sa o neuveriteľný zmyslový zážitok z najmodernejšej koncertnej haly Sphere na...
38:46
  
14.07.2023

Odporúčam, odporúčaš, odporúča.

Referencia - čo znamená pre podnikateľa. Výsledky Heňovho prieskumu na sociálnych sieťach. Ako sme začali s Instore rádiom – referencie pomohli. Kradne konkurencia klientov cez referencie? Ideálne referencie pre poskytovateľov služieb sú široké – čiže z čo najširšieho podnikateľského segmentu. Aká j...
27:20
  
16.06.2023

Nezmysly – Aktuálne novinky v zmyslovom marketingu

Elektro autá musia smrdieť benzínom a musia byť počuť – Môžeme aromatizovať aj vôňou železa? Ak áno, tak čo? Vôňa vás môže oklamať v tom, čo pijete z fľaše. Je to sladená voda, alebo obyčajná čistá voda? Môže zmena parfému partnera ohroziť vzťahy?
36:25
  
26.05.2023

Nezmysly – Dnes práve o nezmysloch v zmyslovom marketingu

Heavymetal v rodinnej reštaurácii - nový kongresový hotel bez zmyslového marketingu – aromadifúzer alebo bezpečnostná kamera? – kto je decision maker v priestore? – je možné mať za cenu izbových osviežovačov profesionálny aroma marketing? – Profesionálny aroma marketing chcem mať doma.
37:47
  
22.04.2023

Nezmysly - Podnikanie v zahraničí

Zahraničný biznis môže vzniknúť aj na základe dopytu. Väčšina reťazcov na Slovensku bola riadená z Čiech. Heňove skúsenosti a tipy, ako začať v zahraničí. Ako pôsobí na biznis jazyková bariéra? Použijete Babištinu? Nemčinu? Rakúštinu? Ak chceš niekde podnikať, musíš sa prispôsobiť a akceptovať lokál...
33:32
  
31.03.2023

Nezmysly - Euroshop 2023 - najväčšia retail výstava v Európe

Aké sme videli novinky? Unikátne technológie v zbere PET fliaš a plastov. Aké zážitky sme zažili? Aj negatívna skúsenosť je skúsenosť. Ako vystavovali spoločnosti nášho typu? Najsilnejšou emóciou bol vodopád, ktorý zobrazoval vodou obrázky a texty. Budúcnosť obchodu sa presúva do showroomov – prezen...
32:38
  
10.02.2023

Nezmysly - Viva la Barcelona!

Medzinárodná výstava ISE 2023 Barcelona. Je Barcelona zmyselná? Ako? Čo to vlastne je biznis trip a môže byť aj zmysluplný? Digital signage a zvuk bol pre nás v Barcelone to najdôležitejšie. Novinky boli na každom kroku. Highlightom boli priesvitné / priehľadné obrazovky a LED steny. Svetový posun n...
38:48
  
13.01.2023

Nezmysly - Vitajte v roku 2023

Aký bol rok 2022? Prežili sme ďalšie náročné obdobie. Trh praje a pýta si zmyslový marketing. Trend je jasne viditeľný. Povieme aj o výhodách digitálnych obrazoviek. Je to budúcnosť v komunikácii. In-Store rádiá sa tešia svojej obľúbenosti. Hudba je o emócii. Aký je rozdiel medzi štandardnou autorsk...
36:30
  
18.12.2022

Nezmysly - Vianočná hudba

V tejto časti sa Heňo a Milan rozprávajú len o vianočnej hudbe. Last Christmas, Driving home for Christmas, ale aj iné vianočné pesničky rozoberú do detailov a hľadajú aké zmysly v nás vyvolávajú najväčšie vianočné hity. A kým si opäť pustíte Nezmysly, prajeme vám krásne a pokojné sviatky a čo najme...
30:03
  
18.11.2022

Nezmysly - Zmyslové zážitky

Marbella – pracovná cesta so zážitkami. Aromatizácia hotelu – intenzita je podstatná. Intenzita arómy vo Švédsku je oveľa nižšia, ako v južných štátoch Európy alebo v arabských krajinách. Aj balenie produktu musí dávať zmysel – od výzoru až po hmat. Taliansko – výstava Salvadora Dalího – dokonalá ko...
33:13
  
30.09.2022

Nezmysly - Ako sa správne pripraviť na Vianoce

Do Vianoc ostáva 86 dní. Čo to znamená pre zmyslový marketing? Vône sa pripravujú ako prvé, nasledujú in-store rádiá s vianočným playlistom. Aké sú najpoužívanejšie vianočné vône? Aké spomienky nám navodzujú konkrétne vianočné vône? Je vôbec nutné meniť vôňu v prevádzke na vianočnú? Ako vyzerá zmysl...
30:29
  
23.09.2022

Nezmysly - Zmyslový marketing v reklame.

Vysoké školy na Slovensku aj v Česku skúmajú vplyv vône na človeka. Heňo sa vrátil z konferencie SlovakiaTech v Košiciach a priniesol novinky. Aj cesta vlakom do Košíc je zmyslový zážitok. Ako môže aroma marketing dosiahnuť zvýšenie pozitívneho dopadu na produkt alebo prostredie. Dopady zmyslového m...
29:14
  
16.09.2022

Nezmysly - Personalizácia zmyslového marketingu.

Každý segment zmyslového marketingu sa dá prispôsobiť. Digital signage je premiantom personalizácie. Ako je možné personalizovať hudbu v In-Store rádiu? Prečo Kylie áno, ale Madonna nie? Môže šašo povedať čokoľvek? A dnes aj o politickej satire. Sú vianočné piesne personalizáciou? Personalizovať zmy...
28:51
  
09.09.2022

Nezmysly - Škola volá a vôňa vyvolá – spomienky

V školskej jedálni sa rodičom aktivujú historické spomienky na základe vône. Aroma marketing je súčasťou budovania značky. Aký bude príbeh digital signage pri energetickej kríze? Reklama v instore je považovaná zákazníkmi za veľmi užitočnú. Dnes aj o tom, ako zlikvidovať pachy a veľa príkladov, kde...
33:47
  
02.09.2022

Nezmysly - Ako ovplyvnila pandémia zmyslový marketing

Zatvorené obchody zmyslový marketing nepotrebujú. 40% – 60% pokles obratu vo firmách poskytujúcich zmyslový marketing bol úplnou samozrejmosťou. Dá sa vypnúť súčasť brandu? In-Store rádio slúžilo na komunikáciu opatrení. Obdobie pandémie prinieslo aj podnikateľské príležitosti. IONizátor vzduchu – č...
27:04
  
27.08.2022

Nezmysly - Ako trendy ovplyvňujú naše zmysly

Aroma marketing môžete zažiť aj v lese. Ako vnímame zmysly, ktoré do priestoru patria automaticky? Takýto nezmysel si uvedomíme aj pri zlom natočení obrazu na reklamnej obrazovke. Digital signage je segment, ktorý v našich krajinách veľmi rýchlo rastie. Kreatíva na týchto reklamných obrazovkách nemá...
32:37
  
19.08.2022

Nezmysly - Poďme spolu lietať

Dnes o zmyslovom marketingu na letiskách. Letiská zažívajú ťažkú skúšku svojich kapacít. Väčšina veľkých je preplnená. Aký je rozdiel medzi komerčným rozprašovačom vône a profesionálnym? Konkurencia na letisku je veľká, spoločnosti sa bijú o to, ako odchytiť klienta. Dá sa aromatizovať lietadlo? Ako...
32:42
  
12.08.2022

Nezmysly - Milanove postrehy

Novinky v Manchester United – chcú merať náladu fanúšikov počas zápasu – ako pomáhajú vstupné dáta pri tvorení zmyslového marketingu. Ako funguje exkluzívny vývoj vône – nie je to štandardné, ani jednoduché – je možné mať aj vôňu torty. Poznáte hudobný automat? Budú ho mať v Komárome. Ako môže emóci...
34:04
  
05.08.2022

Nezmysly - Ako sa do HoReCa volá, tak sa z HoReCa ozýva 2. časť

Hotely, reštaurácie a kaviarne. Je to segment, ktorý si doslova pýta zmyslový marketing. Spokojný zákazník = najlepší marketing / jeho výsledok. Prečo je dobré mať nespokojných zákazníkov? Hotel – ako a kde urobiť zmyslový marketing. Lobby, wellnes, izby, ale aj pachy z kuchýň, z fajčiarní a pod. Ak...
32:35
  
29.07.2022

Nezmysly - Ako sa do HoReCa volá, tak sa z HoReCa ozýva 1. časť

HoReCa: Segment, ktorý je najrozsiahlejší a zároveň aj najideálnejší na zmyslový marketing. Ako začať? Má to zmysel robiť zmyslový marketing v HoReCa segmente? Covid zmenil dlho zaužívané tradície. Pri nastavení zmyslového marketing je nutné vychádzať z orientácie hotela, reštaurácie, kaviarne. Ako...
32:32
  
22.07.2022

Nezmysly - 20. výročie STORE MEDIA

20 rokov STORE MEDIA – výročie spoločnosti, ktorá sa venuje zmyslovému marketingu. Pred dvadsiatimi rokmi vznikla myšlienka venovať sa In-store rádiu – prvej službe v rámci portfólia STORE MEDIA. Heňo opisuje ako „jednoduché“ bolo v roku 2002 založiť firmu a prevádzkovať zmyslový marketing. Druhou s...
23:03
  
08.07.2022

Nezmysly - Tomáš Baťa zakladateľ zmyslového marketingu

Dnes o Tomášovi Baťovi - 90 rokov od jeho úmrtia – zakladateľ customer experience a customer care – Pozitívne zážitky si väčšinou nechávame pre seba, ale negatívne zážitky vždy šírime ďalej – trochu aj o prieskume spokojnosti zákazníkov – Akákoľvek reklama je nanič, ak sa obchodník / predavač / pers...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.