
34:04
Nezmysly - Ako sa do HoReCa volá, tak sa z HoReCa ozýva 2. časť
05.08.2022
Hotely, reštaurácie a kaviarne. Je to segment, ktorý si doslova pýta zmyslový marketing. Spokojný zákazník = najlepší marketing / jeho výsledok. Prečo je dobré mať nespokojných zákazníkov? Hotel – ako a kde urobiť zmyslový marketing. Lobby, wellnes, izby, ale aj pachy z kuchýň, z fajčiarní a pod. Akú hudbu na hotelových miestach zvoliť? K HoReCa sa určite ešte vrátime.
Podcast Nezmysly - podcast o zmyslovom marketingu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: STORE MEDIA