Marketing k obedu

Marketing k obedu

Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.

Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (110 epizód)

49:22
  
pred 2 dňami

Ahaaa, tak takto sa to robí...

📌 Agentúra Basta digital pôsobí na trhu 18 rokov. V digitále sme pomohli klientom aj v situáciách, keď nebolo riešenie úplne jasné. 👉🏻 S Danielom Durišom vám umožníme nahliadnuť pod pokrievku a niekoľko nevšedných digitálnych riešení predstavíme. 🙈 Stavím sa, že by vám ani nenapadlo, že s niečím tak...
55:07
  
05.12.2024

Prečo riešiť Google firemný profil?

👉🏻 Každá firma môže mať na Googli firemný profil alebo aj Google Business Profile. Ktorým firmám sa s tým oplatí zaoberať? 👀 Akú úlohu zohráva Google firemný profil v marketingovej komunikácii a zákazníckej skúsenosti značky? ➡️ Čo s ním okrem založenia môžu značky robiť a ako ho využívať či dokonc...
29:25
  
21.11.2024

30 minút pre váš prehľad v online marketingu - november

🔴 Nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu? Za 30 minút vám konzultant Filip Med z Basta digital predstaví tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. Tvorba videí v META pomocou AI, dražba dvojznakových sk. domén, či prieskum o slovenských používateľoch sociálnych sietí: tie...
47:24
  
07.11.2024

Čo má byť na landing stránke?

🔴 V 100. časti Marketingu k obedu sme komplexne prešli to, čo má byť a čo nemá byť na landing stránke, aby pôsobila dôveryhodne a napĺňala svoj účel. Dvaja konzultanti z Basta digital - Daniel Duriš a Ján Laurenčík - pridali aj konkrétne príklady a zážitky zo svojej dlhoročnej praxe v digitále 🙈.
44:54
  
24.10.2024

Automatizácia a personalizácia v marketingu

👉🏻 Juraj Horný je viceprezident marketingu v Bloomreach, v spoločnosti pôvodom zo Slovenska, ktorá má úspešný a globálne používaný nástroj na personalizáciu a marketingovú automatizáciu. 📌 S Jurajom sme sa pobavili o tom, aký typ značiek a projektov najviac benefituje z personalizácie a automatizáci...
43:03
  
10.10.2024

DATART sa mení na NAY! Čo to obnáša?

👉🏻 Dvaja významní hráči na slovenskom trhu s elektrospotrebičmi DATART a NAY sa spojili pod jednu značku 🙈. So šéfkou marketingu NAY sa pozrieme na to, čo táto fúzia znamená z hľadiska marketingu. 👀 Aké prináša príležitosti či výzvy a akým problémom museli v marketingovej komunikácii čeliť. 📌 Dozv...
40:14
  
26.09.2024

Nenechaj sa obabarať PMax

🙈 Ako identifikovať slabé miesta v kampaniach Google?Ako zistiť, či náhodou nevyhadzujete vy alebo vaša agentúra peniaze von oknom? Do šróbikov sme rozobrali Performance Max kampane. 🔧Dvaja odborníci na online reklamy z Basta digital - Marek Ivančík a Jakub Malec polemizovali s Jánom Laurenčíkom aj...
39:32
  
29.08.2024

Ahaaa, toto bol len ďalší hype

📌 Pamätáte si ešte Clubhouse? Audio sociálna sieť, kde ste mohli diskutovať naživo v rôznych miestnostiach a interagovať s poslucháčmi. Vystrelila na začiatku pandémie, potom táto bublina rýchlo spľasla. 👉🏻 Nedávno Meta spustila novú sociálnu sieť Threads a niektoré slovenské značky, ako napríklad M...
44:21
  
15.08.2024

Pochová umelá inteligencia SEO?

👉🏻 SEO je mŕtve. To sme počuli za posledných dvadsať rokov už veľakrát. Napríklad vtedy, keď pribudla do organických výsledkov reklama. Najprv iba na boku, potom už aj hore a dnes dominuje vyhľadávaniu. 🙈 Že SEO je mŕtve sme počuli aj vtedy, keď Google začal extrahovať z webov informácie a zobrazova...
34:52
  
01.08.2024

30 minút pre váš prehľad v online marketingu - júl 2024

🔴 Nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu? Za 30 minút vám konzultanti z Basta digital predstavia tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. Kľúčové novinky z marketingu v digitálnom svete za posledné 2 mesiace Platená reklama na TikToku na Slovensku
47:35
  
18.07.2024

Práca v agentúre alebo na strane klienta - plusy a mínusy

🤯 Rozhodovali ste sa niekedy, či pracovať v marketingu na strane agentúry alebo klienta? 🧐 Alebo ste si jeden či druhý breh tejto marketingovej alebo reklamnej rieky skúsili? 👉🏻 Plusy a mínusy práce na strane agentúry respektíve klienta prebrala Katarína Duníková z Basta digital s dvoma výnimočnými...
35:56
  
04.07.2024

Ako na optimalizáciu appiek pre app story (ASO)?

🔴 Máte mobilnú aplikáciu? Určite chcete, aby ju používalo čo najviac ľudí. Ako ju ale dostať na prvé miesta, keď ľudia vyhľadávajú appky v Google Play alebo Apple App Store?  🤌Chief E-Commerce & Marketing Officer zo Sygicu, Roman Paulen a konzultantka z Basta digital Katarína Duníková sa porozpr...
50:25
  
20.06.2024

Ako sa plánuje marketingový rozpočet?

Ako značky určujú marketingové rozpočty, podľa čoho ich medziročne menia a ako vyzerá boj o rozpočty medzi jednotlivými oddeleniami alebo kanálmi? Koľko percent obratu by sme mali vyhradiť na marketing? O tom, ako sa plánuje marketingový rozpočet sme sa rozprávali s Adrianou Hurbych, ktorá viedla m...
28:09
  
06.06.2024

30 minút pre váš prehľad v online marketingu - máj 2024

🔴 30 minút pre váš prehľad v online marketingu - máj 2024  👉 Ak nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu, vypočujte si túto časť relácie Marketing k obedu.Do pol hodinky vám predstavíme tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. 🫨 Novinky si pripravil konzultant z Basta digi...
36:29
  
23.05.2024

Mama marketérka

Táto časť Marketingu k obedu je netradične zameraná na rodičovstvo. Ján Laurenčík a Katka Duníková sa rozprávajú aj o tom, aký je návrat do pracovného kolotoča po materskej dovolenke. 📌 V marketingu sa stále niečo mení, vzniká, zaniká… Neujde vám počas materskej vlak? 🤷🏻 Získa matka marketérka aleb...
40:01
  
09.05.2024

Domáca úloha: Nauč sa nový marketingový framework

Marketingové frameworky ako AIDA alebo See Think Do Care používame dlho. 🔴 Sú relevantné aj v roku 2024? Majú svojich podporovateľov aj haterov. Marek Šulík z Birne a Katarína Duníková z Basta digital sa porozprávali o tom, či sa zákazníci správajú racionálne a ak nie, s čím si pomôžeme, keď nie s f...
44:02
  
25.04.2024

Namiesto UX riešte CX

👉🏻 Keď chceme zvýšiť počet ľudí, ktorí prejdú v digitále napríklad nejakým formulárom či nákupným procesom, zlepšujeme používateľskú skúsenosť alebo UX. Stačí to ale aj v roku 2024? 🧐 Sebelepšia UX nám nepomôže, keď po objednávke bude mať zákazník zlú zákaznícku skúsenosť napríklad pri doručení obje...
39:10
  
11.04.2024

Preboha, kto už len číta reporty v marketingu?

👉🏻 V marketingu sme zvyknutí vyrábať všelijaké reporty. Dostáva ich klient od agentúry. Očakáva ich šéf či šéfka od svojho tímu. 🔴 K reportom neodmysliteľne patria všakovaké tajuplné marketingové skratky. 👀 Niektorí si myslia, že marketingové reporty nikto nečíta. Poznáme však aj klientov, ktorí si...
28:47
  
28.03.2024

30 minút pre váš prehľad v online marketingu - marec 2024

🔴 Ak nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu, vypočujte si túto časť relácie Marketing k obedu. 👉🏻 Do pol hodinky vám predstavíme tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. Novinky si pripravil hlavný konzultant z Basta digital, Daniel Duriš. 🤌🏻 Tému Tipy ako hodnotiť výk...
32:05
  
14.03.2024

Analýza kľúčových slov dokázala h*vno? Tipy, ako ju urobiť poriadne

🧐 V jednej starej pesničke od Slobodnej Európy sa spieva o tom, že analýza dokázala…nič Dobrá analýza kľúčových slov sa zíde každému marketingovému oddeleniu. Vďaka nej budete vedieť, čo ľudia hľadajú, keď si robia prieskum alebo rozmýšľajú o využití vašich produktov a služieb. 📌 👉🏻 SEO špecialist...
54:12
  
29.02.2024

Podcasty a ich úloha v B2B marketingu

🔴 Aké sú špecifiká B2B podcastov? Kedy je podcast správny krok v B2B marketingu? Na čo sa pripraviť, keď sa rozhodujete s podcastami vo firme začať? 👉🏻 A dá sa vôbec merať, či má zmysel s B2B podcastom pokračovať? Podcasty a ich úlohu v B2B marketingu preberali náš senior konzultant Ján Laurenčík a...
46:59
  
15.02.2024

Ako vyzerá integrovaná kampaň?

🔴 Integrované kampane značiek komunikujú jeden marketingový odkaz vo viacerých online aj offline kanáloch. Ako sa integrované kampane plánujú? Čo rozhoduje o mediálnom mixe? 🤌🏻 Ako sa vyhodnocujú? Dá sa určiť, ktoré časti kampane sú už krok vedľa? 👉🏻 O integrovaných kampaniach sme sa porozprávali s...
30:14
  
01.02.2024

30 minút pre váš prehľad v online marketingu

✅ Ak nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu, vypočujte si túto časť relácie Marketing k obedu. 🔴 Do pol hodinky vám predstavíme tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. Novinky si pripravil náš senior konzultant Ján Laurenčík.
51:18
  
18.01.2024

Reklamné formáty, ktorých cieľom je zber leadov

Cieľom reklamnej kampane môže niekedy byť zbieranie kontaktov na potenciálnych zákazníkov. Aké digitálne reklamné formáty sú na zber leadov najvhodnejšie? Ako funguje zbieranie leadov v digitále? Ako pri zbere leadov odlíšime zrno od pliev, čiže kvalifikované leady od nekvalifikovaných? Tieto otá...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.