Marketing k obedu

Marketing k obedu

Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.

Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (52 epizód)

50:22
  
22.09.2022

Kniha prianí a sťažností

To, čo ľudia píšu o vašej firme alebo značke na internete, je ako verejná kniha prianí a sťažností. Ako by značky mali reagovať? Kto má na hejty alebo pochvaly odpovedať? A je to vlastne dôležité? Tému community manažmentu sme prediskutovali s Braňom Mackom z agentúry Ponyhouse.
30:38
  
08.09.2022

Ako nezaspať na vavrínoch

Konferencie, webináre, newslettre, blogy, články, podcasty, Twitter či LinkedIn… Vo svete marketingu nie je núdza o zdroje pre nové vedomosti a vzdelávanie. Ale kto vie samovzdelávanie a vzdelávanie tímu uchopiť naozaj zmysluplne? Ako odlíšiť hype od naozaj dôležitého? Ako nové poznatky aplikovať do...
47:35
  
25.08.2022

Ako vieš, že Tvoj nápad bude fungovať?

Ako vznikajú nápady na tie najlepšie reklamy? Kde berú kreatívci inširáciu? Ako vedia, že ich nápad bude na ľudí fungovať? Peter Michalka z Elite Monday Lovers, držiteľ desiatok ocenení za reklamu, o tom vie svoje a povie aj nám.
43:50
  
08.08.2022

Drak v porceláne

Mali by sa značky vyjadrovať k spoločenským a politickým témam ako napríklad vojna na Ukrajine, rodová rovnosť, postavenie sexuálnych menšín či klimatická kríza? To, čo si o tom myslia spotrebitelia, vyskúmali v prieskumnej agentúre NMS. My sa o tom porozprávame s Denisou Lakatošovou, ktorá v NMS pô...
45:25
  
21.07.2022

Ako sa učí marketing

Prečo veľa úspešných ľudí z marketingu nemá formálne marketingové vzdelanie? Existuje marketingové minimum, ktoré by mal ovládať každý? Ako sa vlastne na školách učí marketing? Ján sa na tieto témy pozrel s Jakubom Horváthom, ktorý učí marketing na Prešovskej univerzite a je aj Google Certified Trai...
40:45
  
07.07.2022

Čo sa hodí na firemné socky

Je dobré dávať na socky ako Facebook, Instagram, TikTok či LinkedIn všade rovnaký obsah? Oplatí sa tvoriť príspevky a nepromovať ich platenou reklamou? Prečo by mal niekoho zaujímať váš firemný obsah na sociálnych sieťach? Z viacerých uhlov sa pozrieme na firemnú komunikáciu na sockách s Peťom Šebom...
45:46
  
23.06.2022

Ahááá momenty v predaji

Andrej Salner a Ján Laurenčík rozobrali všetky tie momenty, keď si povedali “ahááá, tak takto to funguje…” pri predaji služieb v B2B. A že ich nebolo málo! Predáva sa ľahšie šéfovi či šéfke firmy ake marketingovému oddeleniu? Má byť ponuka dlhá alebo krátka? Je dobré predávať každému, kto chce nakup...
40:51
  
09.06.2022

Tlačenka s pretlakom

Roboty je veľa a ľudí málo. Neplatí to asi všade, ale vo svete marketingu a reklamy dnes áno. Čo treba robiť, aby vaša pracovná ponuka vynikla? Porozprávali sme sa o tom s Tomášom Nagyom z job portálu Pretlak.
36:38
  
26.05.2022

Ak to bude bolieť, kričte

“Nebude to bolieť.” “Budete mať pekný úsmev!”. Ako marketingovo komunikujú značky ponúkajúce služby, ktoré sa nám spájajú s bolesťou alebo nepríjemnými pocitmi? O marketingu niečoho, čo bolí, sa budem rozprávať s Martinom Knutom a Andreou Polešenskou, ktorí sa starajú o marketing zubnej kliniky Schi...
47:44
  
12.05.2022

Žeriem Tvoje texty

Viete, kedy je webový text dobrý? Aké najčastejšie chyby robíme pri tvorbe textov pre web? O tom sme sa rozprávali s Gabkou Koščovou, poprednou slovenskou copywriterkou a content marketérkou. A bavilo nás to až tak, že sme nevedeli prestať.
29:11
  
28.04.2022

PM alebo AM?

Dokážu account manažérka alebo manažér uspokojivo riadiť projekty a zároveň na úrovni komunikovať s klientom a budovať si s klientom vzťah? O tom, ako vyzerá profesionálny projektový manažment sme sa rozprávali s Alexandrou Guttmann, ktorá sa projektovému manažmentu v IT venuje viac ako 15 rokov.
28:08
  
14.04.2022

O štvrtej padla

Jakub Žilinčan je viceprezident globálneho marketingu v Berlin Brands Group. BBG je raketovo rastúca firma s vyše 1000 zamestnancami a stovkami miliónmi získaných investícií. Jakub odchádza z práce o štvrtej a zvonku vyzerá jeho rovnováha medzi prácou, rodinou a voľným časom priam dokonale. Ako to j...
29:04
  
31.03.2022

Ako tvoriť neobyčajný obsah

Veľa ľudí si myslí, že tvoriť obsah je jednoduché. Málokto vie vytvoriť naozaj neobyčajný obsah. Je obsah stále prevažne text, alebo začína prevládať video? S Dominikou Pišťanskou z najlepšej slovenskej PR agentúry Seesame sme sa rozprávali aj o tom, že o podcast ako formát je síce dopyt u klientov,...
27:38
  
17.03.2022

Žltá, modrá alebo červená

BILLA je žltá, Kaufland červený a LIDL je žlto-modro-červený. Ako sa môžu od seba odlíšiť notoricky známe značky maloobchodných reťazcov? Dá sa vôbec zaujať inak ako zľavami a akciami?
36:16
  
03.03.2022

Ihla v kope sena

Niektoré značky komunikujú na celú populáciu, iné na pár desiatok či stoviek ľudí v krajine. S Romanom Ševecom zo slovenskej technologickej firmy Innovatrics odkrývame zákutia B2B marketingu. Hľadanie tých správnych B2B kontaktov môže byť ťažšie ako hľadanie ihly v kope sena.
41:15
  
17.02.2022

Robot z Ukrajiny

Dá sa vôbec robiť v marketingu a nepoznať dokonale miestny jazyk a reálie? Potrebuje cudzinec pôsobiaci v oblasti marketingu vedľa seba jazykového korektora alebo korektorku? Andrej Vershyna je Ukrajinec, ktorý už 3 roky pracuje na Slovensku a vie tak pomenovať svoje limity ako cudzinca pri práci na...
45:08
  
03.02.2022

Na voľnej nohe s mojitom v ruke

Šárka Jakubcová má skúsenosti z práce v marketingovej agentúre, ale aj ako freelancerka. Posledné 2 roky poskytuje konzultácie v oblasti SEO napríklad pre Českú televíziu. Vrátila by sa niekedy do marketingovej agentúry alebo bude pracovať z thajskej pláže s mojitom v ruke?
44:38
  
20.01.2022

Pod stromčekom v Lidl svetri

Employer branding a HR marketing má Veronika Bátorová z Lidl Slovensko v malíčku. Dozviete sa, na čom stojí stratégia budovania značky Lidl ako zamestnávateľa. Dáva Lidl vlastným zamestnankyniam a zamestnancom peniaze za účasť v HR kampaniach? Pozor, bude to inšpiratívne aj pre značky, ktoré nemajú...
31:30
  
06.01.2022

Marketér v ženskom rode

Aj vás hnevá, keď ženy používajú názov pracovnej pozície v mužskom rode? Napríklad marketér, stratég alebo konzultant? Monika Farkašová sa snaží zviditeľniť a podporiť ženské kreatívne talenty so svojou iniciatívou Ne_viditeľné. S Monikou sme kecali o tom, prečo nie je viac žien na výslní v marketin...
42:34
  
23.12.2021

Dvakrát meraj a raz rež

Ako dlho trvá, kým sa rozhodneme, že zmeníme svoje správanie? S Petrom Brezanim z barefootovej značky Be Lenka sme sa rozprávali aj o tom, koľko trvá rozhodnutie začať nosiť barefoot topánky a koľko času na rozhodnutie zákazníkovi nechá Be Lenka vo svojej marketingovej komunikácii. Peter prezradil m...
41:08
  
14.12.2021

Naozajstná MBA

Martina Sokolíková je naozajstná MBA. Prečo? Tento cenený titul získala po štúdiu v Oxforde. Zistite, kedy je pre vás titul MBA zbytočný a aké dvere tento titul otvára. Schválne, viete vôbec, čo študuje MBA?
35:13
  
25.11.2021

Načas a v budgete

Na tých najhorších veciach, ktoré môže account manažérka alebo manažér urobiť v mene agentúry, sme sa zhodli, akí majú byť vlastne ideálna account manažérka a ideálny account manažér. Nemusia byť najlepší marketéri, musia rozumieť tomu, čo agentúra pre klienta robí.
44:26
  
11.11.2021

Staré drevo dobre horí

Dajte si pozor! Ak oslovíte staršieho človeka senior, ak mu ponúknete telefón s veľkými tlačidlami alebo pobyt pre seniorov, nemusí sa z toho tešiť. Starší ľudia sa častokrát cítia oveľa mladšie, ako si myslíme, majú veľa času a chuť žiť. Treba k striebornej generácii pristupovať v marketingu špeciá...
55:34
  
28.10.2021

Za čo? Zapo

Podcast nekonkuruje rádiu. Podcast je skôr ako Instagram a podcaster je influencer. Reklama v podcastoch by mala vyzerať skôr ako reklama na Instagrame alebo product placement u influencerov. Martin Fenčák zo Zapo naveľa vymenoval všetky možné formy reklamy v podcastoch :) Popritom viacero reklám aj...
45:03
  
14.10.2021

Ahááá momenty v marketingu

Za viac ako 15 rokov práce v marketingu som si viackrát uvedomil, že ahááá, veci fungujú trochu inak, ako som si myslel. S mojim partnerom vo firme Basta digital Andrejom Salnerom sa budem baviť, či to on má tiež takto. Možno to poznáte, také veľké ahááá, keď si zrazu uvedomíte, že dovtedy ste žili...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.