Marketing k obedu

Marketing k obedu

Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.

Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (96 epizód)

28:09
  
06.06.2024

30 minút pre váš prehľad v online marketingu - máj 2024

🔴 30 minút pre váš prehľad v online marketingu - máj 2024  👉 Ak nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu, vypočujte si túto časť relácie Marketing k obedu.Do pol hodinky vám predstavíme tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. 🫨 Novinky si pripravil konzultant z Basta digi...
36:29
  
23.05.2024

Mama marketérka

Táto časť Marketingu k obedu je netradične zameraná na rodičovstvo. Ján Laurenčík a Katka Duníková sa rozprávajú aj o tom, aký je návrat do pracovného kolotoča po materskej dovolenke. 📌 V marketingu sa stále niečo mení, vzniká, zaniká… Neujde vám počas materskej vlak? 🤷🏻 Získa matka marketérka aleb...
40:01
  
09.05.2024

Domáca úloha: Nauč sa nový marketingový framework

Marketingové frameworky ako AIDA alebo See Think Do Care používame dlho. 🔴 Sú relevantné aj v roku 2024? Majú svojich podporovateľov aj haterov. Marek Šulík z Birne a Katarína Duníková z Basta digital sa porozprávali o tom, či sa zákazníci správajú racionálne a ak nie, s čím si pomôžeme, keď nie s f...
44:02
  
25.04.2024

Namiesto UX riešte CX

👉🏻 Keď chceme zvýšiť počet ľudí, ktorí prejdú v digitále napríklad nejakým formulárom či nákupným procesom, zlepšujeme používateľskú skúsenosť alebo UX. Stačí to ale aj v roku 2024? 🧐 Sebelepšia UX nám nepomôže, keď po objednávke bude mať zákazník zlú zákaznícku skúsenosť napríklad pri doručení obje...
39:10
  
11.04.2024

Preboha, kto už len číta reporty v marketingu?

👉🏻 V marketingu sme zvyknutí vyrábať všelijaké reporty. Dostáva ich klient od agentúry. Očakáva ich šéf či šéfka od svojho tímu. 🔴 K reportom neodmysliteľne patria všakovaké tajuplné marketingové skratky. 👀 Niektorí si myslia, že marketingové reporty nikto nečíta. Poznáme však aj klientov, ktorí si...
28:47
  
28.03.2024

30 minút pre váš prehľad v online marketingu - marec 2024

🔴 Ak nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu, vypočujte si túto časť relácie Marketing k obedu. 👉🏻 Do pol hodinky vám predstavíme tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. Novinky si pripravil hlavný konzultant z Basta digital, Daniel Duriš. 🤌🏻 Tému Tipy ako hodnotiť výk...
32:05
  
14.03.2024

Analýza kľúčových slov dokázala h*vno? Tipy, ako ju urobiť poriadne

🧐 V jednej starej pesničke od Slobodnej Európy sa spieva o tom, že analýza dokázala…nič Dobrá analýza kľúčových slov sa zíde každému marketingovému oddeleniu. Vďaka nej budete vedieť, čo ľudia hľadajú, keď si robia prieskum alebo rozmýšľajú o využití vašich produktov a služieb. 📌 👉🏻 SEO špecialist...
54:12
  
29.02.2024

Podcasty a ich úloha v B2B marketingu

🔴 Aké sú špecifiká B2B podcastov? Kedy je podcast správny krok v B2B marketingu? Na čo sa pripraviť, keď sa rozhodujete s podcastami vo firme začať? 👉🏻 A dá sa vôbec merať, či má zmysel s B2B podcastom pokračovať? Podcasty a ich úlohu v B2B marketingu preberali náš senior konzultant Ján Laurenčík a...
46:59
  
15.02.2024

Ako vyzerá integrovaná kampaň?

🔴 Integrované kampane značiek komunikujú jeden marketingový odkaz vo viacerých online aj offline kanáloch. Ako sa integrované kampane plánujú? Čo rozhoduje o mediálnom mixe? 🤌🏻 Ako sa vyhodnocujú? Dá sa určiť, ktoré časti kampane sú už krok vedľa? 👉🏻 O integrovaných kampaniach sme sa porozprávali s...
30:14
  
01.02.2024

30 minút pre váš prehľad v online marketingu

✅ Ak nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu, vypočujte si túto časť relácie Marketing k obedu. 🔴 Do pol hodinky vám predstavíme tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. Novinky si pripravil náš senior konzultant Ján Laurenčík.
51:18
  
18.01.2024

Reklamné formáty, ktorých cieľom je zber leadov

Cieľom reklamnej kampane môže niekedy byť zbieranie kontaktov na potenciálnych zákazníkov. Aké digitálne reklamné formáty sú na zber leadov najvhodnejšie? Ako funguje zbieranie leadov v digitále? Ako pri zbere leadov odlíšime zrno od pliev, čiže kvalifikované leady od nekvalifikovaných? Tieto otá...
33:23
  
04.01.2024

Omrvinky, ktoré nám ostali po cookies

🔴 Už takmer pol roka sa učíme pracovať s Google Analytics 4. Už to budú 2 roky, čo nás na weboch otravujú cookie lišty. V marketérskych kruhoch sa strašilo, že prídeme o väčšinu dát o návštevníkoch webstránok, ktoré nám pomáhali robiť správne rozhodnutia. Po cookies nám ostali už len omrvinky. 🍪 O...
36:41
  
21.12.2023

V rámci tvorby webu sme vám urobili aj SEO...

Od klientov často počujeme, že im niekto v rámci výroby alebo prerábky webu urobil takpovediac aj SEO. Vo väčšine prípadov to je mýtus. Čo všetko sa môže pokaziť, keď vám pre vyhľadávače predpripraví stránku web developerská firma? Prečo sa oplatí mať pri výrobe webu po ruke SEO špecialistov a marke...
33:50
  
07.12.2023

30 minút pre váš prehľad v online marketingu

🔴 Ak nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu, vypočujte si túto časť relácie Marketing k obedu.Do pol hodinky vám predstavíme tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. 🤌🏻
45:24
  
24.11.2023

Zmeniť tak prácu aspoň na pol roka...

🙈 Nikdy Ti nenapadlo, aké by to bolo, robiť v marketingu niečo úplne iné, ako robíš teraz? Ak by na to prišlo, dali by sme to ešte vôbec? 👀 Timotej Strieš šéfuje online marketingu v Lidl. So šéfkou offline v Lidl sa dohodli, že si na pol roka vymenia pozície. Na čo to bolo dobré, čo sa naučil a čo b...
37:06
  
09.11.2023

Cielenia reklám, o ktorých ste (možno) nepočuli

👉🏻 Pri rozhodovaní, komu ukážeme reklamy, môžeme ísť hrubou silou, alebo precízne. 👀 Pozrieme sa na viac ako 10 zaujímavých a nečakaných cielení reklám, ktoré poskytujú reklamné systémy dnes, a možno ste o nich nevedeli. 🔴 Tímlíder PPC tímu v Basta digital, Jakub Malec, porozpráva aj o tom, či špeci...
24:35
  
26.10.2023

30 minút pre váš prehľad v online marketingu

Ak nemáte čas sledovať rýchlo sa vyvíjajúci svet online marketingu, vypočujte si túto časť relácie Marketing k obedu. Do pol hodinky vám predstavíme tie najdôležitejšie novinky očistené o hype. Celý webinár 30 minút pre váš prehľad v online marketingu zo septembra nájdete na https://www.youtube.com/...
36:50
  
12.10.2023

Kde bude výkon?

V minulosti sme pre dosiahnutie výkonu museli optimalizovať kampane, testovať rôzne varianty kreatív či textov alebo umiestnení reklám a de facto technicky ovládať rôzne komplikované nástroje. Čoraz viac tejto práce dnes vykoná umelá inteligencia a stroj. Čo budú výkonnostné agentúry robiť o dva rok...
31:18
  
28.09.2023

Titul z online marketingu?

V dnešnej dobe sa roztrhlo vrece s otvorenými pozíciami pre online marketérky a marketérov. Ako sa stať na pracovnom trhu atraktívnym a ako svoje marketingové vzdelanie rozširovať? Nestačia len roky skúseností?  Zakladateľ Digitálnej Univerzity Jaroslav Vojtechovský nám porozprával o tom, ako predpo...
35:58
  
14.09.2023

Ako sa nakupujú médiá

V marketingu existuje niekoľko typov agentúr. Jedny z nich sú mediálne agentúry alebo mediálky. Čo robia mediálky? Aká je pridaná hodnota mediálnej agentúry? Čím sa líšia mediálne agentúry medzi sebou? Roman Šebo, ktorý vedie digitálne oddelenie v dentsu slovakia, zbúral niekoľko mýtov, ktorým o me...
33:40
  
01.09.2023

Poznám svojho zákazníka

Väčšina značiek cieli reklamy na základe správania používateľov na internete. Sú však aj výnimky! Niektoré značky vedia veľmi presne, čo ich cieľová skupina potrebuje, dokonca skôr, ako si to samotná cieľovka zistí alebo uvedomí.  Takou výnimkou je značka Feedo, ktorá je lídrom na trhu v predaji doj...
49:23
  
17.08.2023

Ak nie si v mapách, neexistuješ

Viac ako polovica používateľov smartfónov využíva Google Mapy na orientáciu. To je dobrá príležitosť pre oslovenie potenciálnych zákazníkov. Čo treba robiť v Google Mapách, aby firma získala vyššiu návštevnosť? A naopak, čo môžeme stratiť, ak sa o Mapy nebudeme zaujímať?  Na tému lokálneho marketing...
01:01:24
  
03.08.2023

Keď si in, tak si na LinkedIn

Na LinkedIne je pár stotisíc ľudí zo Slovenska. LinkedIn je sociálna sieť orientovaná na biznis. My sa s Mikim Plichtom pozrieme na to: či sú dôležitejšie profily značiek a firiem alebo osobné profily, čo na LinkedIn dávať a s kým sa na LinkedIn oplatí prepájať. Miki sa zamyslel aj nad tým,...
30:08
  
20.07.2023

Digitál na podporu kameňov

Značky, ktoré majú fyzické alebo kamenné obchodné miesta, prevádzky, či predajne, využívajú digitál aj na to, aby do nich prilákali zákazníkov. Aké kanály pri tom môžu využiť? Ako sa dopĺňajú digitálne aktivity na prilákanie zákazníkov do kamenných prevádzok s tým, čo značka komunikuje priamo na mi...
31:40
  
06.07.2023

Migrácia webu bez strát? Dá sa to!

Migrácia webu nastane napríklad vtedy, keď meníte hosting, doménu pri rebrandingu či meníte redakčný systém. Veľa ľudí si myslí, že s migráciou webu je vždy spojený pokles organickej návštevnosti. My v Basta digital si to nemyslíme. Na časté mýty o migrácii webu a časté chyby firiem, ktoré weby migr...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.