Marketing k obedu

Marketing k obedu

Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od týždenníka .týždeň a marketingovej agentúry Basta digital.

Podcast Marketing k obedu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (24 epizód)

39:46
  
15.07.2021

Ako sa reštartuje cestovanie?

Bude treba ľudí znovu učiť cestovať? Čo robia cestovky, aby v ľuďoch znovu vyvolali cestovateľského ducha?  O dôležitosti marketingu pre cestovnú kanceláriu špeciálne v tejto dobe sme sa rozprávali so známym cestovateľom a spolumajiteľom Victory Travel Jurajom Uvirom.
43:26
  
01.07.2021

Rozdiely v nákupnom správani v ecommerce v krajinách CEE

László Szabó z Growww digital je jedným z najväčších odborníkov na export v oblasti ecommerce v regióne strednej a východnej Európy. V tejto časti Marketingu k obedu sa dozviete aj to, že:  Rumuni objednávajú tovar z eshopov často telefonicky,  Česko a Poľsko sú v našom regióne v oblasti e...
35:19
  
17.06.2021

Ako funguje influencer marketing?

Kto spĺňa podľa vás definíciu pojmu influencer(ka)? V ktorom odvetví,  Fashion alebo šport, ich funguje najviac? Aké sú najčastejšie modely spolupráce? Ako merať prínos spolupráce s influencermi? Odpovede na tieto otázky sa dozviete v ďalšej časti relácie Marketing k obedu s Jurajom Kruželákom,...
33:04
  
03.06.2021

Záleží na tom, čo je vo webovej doméne za bodkou?

Čo je dôležité pri voľbe domény a kedy v procese vymýšľania názvu firmy si skontrolovať, či je ešte doména voľná? Aké majú podnikatelia možnosti, keď zistia, že doména s názvom ich firmy je už obsadená? Majú koncovky pre konkrétne typy biznisov, napríklad .travel, .digital či .aero., výhody oproti k...
25:50
  
20.05.2021

Banka kraľujúca organike

Ako sa v banke vyhodnocuje, či organická návštevnosť rastie? Môže z organickej návštevnosti prísť aj reálny biznis pre banku? Aké obmedzenia vznikajú v banke pri rôznych SEO taktikách?  Odpovede na tieto otázky sa dozviete v ďalšej časti relácie Marketing k obedu s Petrom Truchanom, ktorý vedie...
36:07
  
06.05.2021

Ako firmy platia faktúry v dobe pandémie

Ako sa zmenila platobná disciplína firiem v dobe pandémie? Platia firmy pred dátumom splatnosti, v deň splatnosti alebo po ňom? Je aj faktúra súčasťou marketingovej komunikácie firmy? Odpovede na tieto otázky sa dozviete v ďalšej časti relácie Marketing k obedu s Braňom Šimom, šéfom SuperFaktúry.
31:55
  
22.04.2021

Obsahový marketing pre poisťovňu

Na čo je zdravotnej poisťovni obsahový marketing? Aké ciele pomáha Dôvere napĺňať obsah v porovnaní s inými kanálmi? Aké sú špecifiká pri tvorbe obsahu, ktorý sa týka zdravia? Odpovede na tieto otázky sa dozviete v ďalšej časti relácie Marketing k obedu s Braňom Cehlárikom, PR manažérom zdravotnej p...
33:27
  
07.04.2021

Predaj áut v dobe pandémie

Ako sa zmenil predaj áut v dobe pandémie? Kupujú ľudia v tejto neistej dobe skôr jazdenky alebo nové autá? Kedy budeme autá kupovať iba online bez návštevy showroomu? Funguje značkám umiestňovanie áut na miestach ako zjazdovky či hokejové štadióny? Odpovede na tieto otázky sa dozviete v ďalšej časti...
40:07
  
25.11.2020

Ako na B2B marketing v praxi?

Ako vyzerá online marketing v službách B2B firmy? Ako získavať online obchodné príležitosti a obsah využiteľný pre marketing? O skúsenostiach s B2B marketingom v digitálnych kanáloch porozprával Rastislav Talárovič, šéf marketingu SOS electronic SK, medzinárodného veľkoobchodu s elektronickými...
40:20
  
11.11.2020

Ako na obsahový marketing?

Filip už niekoľko rokov každý deň tvorí a zverejňuje obsah cielený na marketingovú komunitu. Koľko ho to stojí času a čo to prináša značke? Aké postupy používa, aby si jeho príspevky udržali frekvenciu aj kvalitu? Andrej Salner z Basta digital privítal v diskusii o aktívnom obsahovom marketingu Fili...
30:36
  
28.10.2020

Prečo vám chcú marketéri skenovať mozog?

Veľkí svetoví zadávatelia reklamy bežne používajú neuromarketing. Tvoria a testujú reklamy s využitím prístrojov, ktoré sledujú aktivitu v mozgu. Kto dokáže uplatniť v kampaniach poznatky z neurovedy a akým značkám môžu pomôcť? Andrej Salner z Basta digital privítal v diskusii o neuromarketingu kogn...
34:35
  
30.09.2020

Majú význam kurzy digitálneho marketingu?

Marketéri majú šancu vzdelávať sa v digitálnom marketingu na rôznych kurzoch od odborných asociácií, agentúr či médií. Sú tieto vzdelávacie programy naozaj užitočné pre účastníkov a pre trh? Andrej Salner z Basta digital privítal v diskusii o digitálnom marketingovom vzdelávaní Mateja Kolárovského z...
36:43
  
19.08.2020

Prečo sú tendre trápenie?

Dá sa marketing tendrovať efektívne? Aké najčastejšie problémy vnímajú agentúry v slovenských tendroch? Je veľa tendrov nefér? Hosťami Andreja Salnera z Basta digital sú zakladateľ marketingovej agentúry Visibility Juraj Sasko a kreatívny riaditeľ agentúry @Slovak & Friends Róbert Slovák.
36:05
  
05.08.2020

Ako funguje slovenský affiliate marketing?

Čo je to affiliate marketing, ako funguje na Slovensku, kto ho najviac využíva a pre koho skrýva nevyužitý potenciál? Hosťom Andreja Salnera z Basta digital je Štefan Polgári, šéf najväčšej slovenskej affiliate siete Affiliate network Dognet.
37:02
  
29.07.2020

Prečo rastie natívna reklama?

Natívna reklama je reklama zamiešaná medzi bežný redakčný obsah. Ako funguje, kto ju využíva a kde sú v nej na Slovensku najväčšie príležitosti? Hosťom Andreja Salnera z Basta digital je Peter Nagy, šéf natívnej reklamy SME Creative vo vydavateľstve Petit Press.
30:55
  
29.05.2020

Z ecommerce frontových línií v EU korporáte

Martin Horváth, čerstvý "absolvent" z pozície Head of E-Commerce Europe v Deutsche Telekom, porozprával Andrejovi Salnerovi z Basta digital, o čo bolo treba bojovať, čo sa naučil a čo bolo v európskom biznise iné oproti tomu slovenskému.
45:42
  
25.05.2020

Dobrý trh - zo susedstva do digitálu?

DOBRÝ TRH je prototypom živého susedského podujatia. Ako sa vysporiadajú organizátorky s tým, že sa teraz nedá zorganizovať naživo? Andrej Salner z Basta digital sa porozprával s Illah van Oijen a Barbarou Zavarskou z o.z. Punkt o tom, ako rozmýšľajú a konajú ohľadom Dobrého trhu v čase koronakrízy....
01:01:10
  
11.05.2020

8. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou

V poslednej epizóde o marketingu v čase krízy vám Stanislava Púčková a Peter Sklenář z agentúry 2muse porozprávajú, ako sa spotrebitelia pozerajú na online nákupy. Do diskusie sa zapojí aj šéf Basta digital a certifikovaný Google Partners tréner Ján Laurenčík. Prezradí vám, čo sa s klientmi naučil p...
01:08:49
  
04.05.2020

7. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou

V najnovšej epizóde o marketingu v čase krízy vám odborník na videoreklamu a online marketing, Ondřej Sláma z českej Alzy prezradí, ako súčasnú situáciu vníma on. Chýbať nebude ani šéf agentúry Generations Branding Agency Dan Bradáč. Moderátorom diskusie je Andrej Salner, ktorý zhrnie novinky zo sve...
59:56
  
22.04.2020

6. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou

Samo Ondrišák z ui42 porozpráva o transformácii offline biznisov do online. Zapojí sa aj Jakub Gombár z agentúry Invelity, ktorý na základe dát z trhu odpovie na opakujúcu sa otázku - či a o koľko klesli ceny za online reklamu. A už tradične Andrej Salner zhrnie novinky zo sveta marketingu v súvislo...
01:01:13
  
17.04.2020

5. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou

Stanka Púčková a Peter Sklenář z prieskumnej agentúry 2muse sa pripoja s úplne čerstvými dátami o spotrebiteľskom pulze počas pandémie. Zapojí sa aj Martin Beles z Lidl Digital International, ktorý sa podelí o niektoré aktuálne dáta z fungovania Lidlu v digitále nielen na Slovensku. Prezentáciu k ep...
01:05:52
  
14.04.2020

4. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou

Európska osobnosť roka v oblasti vyhľadávania v 2019 a CEO nemeckej výkonnostnej agentúry Peak Ace AG, Bastian Grimm, vám porozpráva o reakciách firemných marketérov v Nemecku a západnej Európe na aktuálny vývoj okolo COVID-19. Nasledovať bude Richard Mareček, známy aj ako Marketing Punk. Jeden z na...
01:05:50
  
01.04.2020

3. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou

V dnešnej diskusii vám taliansky performance marketér Gianpaolo Lorusso, organizátor Adworld Experience Bologna, najväčšej PPC konferencie, porozpráva o skúsenostiach talianskych marketérov počas krízy. Na jeho slová nadviaže Andrej Salner z Basta digital. Vyberie to najdôležitejšie z medzinárodných...
59:23
  
31.03.2020

2. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou

V dnešnej diskusii sme si pre vás pripravili zhrnutie medzinárodných a slovenských noviniek za posledný týždeň od senior konzultanta Andreja Salnera. Nasledovať budú aktuálne dáta o vývoji ecommerce od Števa Polgáriho z Dognetu, najväčšej lokálnej afiliátnej siete. Čo a ako aktualizovať v Google My...
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK