Cieľovka

Cieľovka

Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.

Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (13 epizód)

00:39:51
  
17.03.2021

#12: Čo je to ten affiliate marketing?

Mnohí z nás sa už stretli s pojmom affiliate marketing, ale málokto mu celkom dobre rozumie. Na túto tému sme si pozvali odborníka Štefana Polgáriho, zakladateľa siete Dognet.sk, ktorý nám jednoznačne rozsekne rozdiel medzi affiliate marketingom, displayovou a PPC reklamou. Števo nám tiež prezradil,...
00:58:41
  
07.01.2021

#11: Ako vznikajú reklamy pre COOP Jednotu

Priamo spoza opony najznámejšieho salaša na Slovensku k nám prišli porozprávať dve ústredné postavy reklám COOP Jednota. Nie sú to Bača a Honelník, ale náš kreatívny riaditeľ pre COOP Ján Fajnor a agentúrny producent Marek Wilhalm. Dozvedeli sme sa, aké zadanie viedlo ku vzniku konceptu Baču a Honel...
00:47:16
  
07.12.2020

#10: Tutovky športového marketingu

Do našej kabíny nám tentokrát prišiel porozprávať bývalý marketingový riaditeľ slovenského ľadového hokeja Vladimír Janček o fungovaní športového marketingu nie len na Slovensku. Ako by malo vyzerať ideálne a funkčné spojenie medzi sponzorom a konkrétnym športom, ktoré reklamné plochy na štadiónoch...
00:35:31
  
09.11.2020

#9: Ako na reklamu na Spotify a Snapchate

Ak náš podcast počúvate na platforme Spotify, pričom používate free verziu, asi vám pred aktuálnou Cieľovkou zaznie reklamný spot. Ako sa tam dostal, prečo práve ten a ako dosiahnuť, aby spoty vašich kampaní zneli v ušiach správnych používateľov Spotify vám vysvetlí náš dnešný hosť Matúš Konečný zo...
01:00:02
  
08.09.2020

#8: O láske k pivu a jeho marketingu

Marketingový riaditeľ Heineken Slovensko Ronald Lupták sa vyznal zo svojej lásky k pivu a električkám. V tejto časti sa dozviete nielen to, aké je Ronaldove obľúbené pivo, ale aj aký positioning majú rôzne značky z portfólia Heineken a ako mohla jedna z nich klesnúť z kategórie „super premium“ do „e...
00:41:04
  
20.07.2020

#7: Ako vzniká program televízie

S programovou riaditeľkou Televízie Markíza Silviou Majeskou sme sa rozprávali o tom, ako skladajú televízie svoj program a ako ho prispôsobujú inzerentom. Dozviete sa tiež aká je budúcnosť televízie ako média a vysvetlíme si, či sú peoplemetre naozaj najspoľahlivejší spôsob ako merať sledovanosť te...
01:10:23
  
30.06.2020

#6: Čo robiť a čo nerobiť v bankovej komunikácii

Šéfka marketingu a komunikácie VÚB Martina Hrivnáková nám prezradila, prečo je ich cieľovkou každý, aký bol dôvod na výmenu Lepičov a vysvetlila nám aj to, ako je možné, že VÚB dosahuje najlepšie komunikačné výsledky, hoci míňa oveľa menej než konkurencia. Dozvedeli sme sa tiež, koľko kariet má bežn...
00:37:36
  
10.06.2020

#5: Ako sa robí marketing obchodných centier

V piatej epizóde Cieľovky je naším hosťom Adrian Bódis, Country Manager spoločnosti Immofinanz, ktorá na Slovensku prevádzkuje obchodné centrum VIVO!, sieť retail parkov STOP SHOP a biznis centrá myhive. Povieme si, prečo sa najstaršie obchodné centrum v Bratislave rebrandovalo, v čom sa odlišuje p...
00:59:31
  
28.05.2020

#4: O marketingu a budúcnosti cestovania s J. Rybárom z Pelikánu

Nová epizóda Cieľovky je nielen o marketingu, ale aj o budúcnosti cestovania. Jozef Rybár zo spoločnosti Pelikán nám prezradil, ako veľmi ich ovplyvnila korona a či naozaj ceny leteniek porastú. Dozviete sa aj ako sa zmení spotrebiteľské správanie, ako to vyzerá na marketingovom oddelení Pelikánu a...
00:40:56
  
19.05.2020

#3: Vplyv korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia

Prieskumná agentúra Kantar realizovala prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 svetových trhoch so zapojením cca 45-tisíc respondentov. V tejto epizóde sa dozviete, čo si ľudia myslia o vtipných reklamách počas korony, ako zamávala pandémia s rádiom a tlačou, ale aj vďaka čomu si niekto...
00:51:28
  
16.04.2020

#2: S riaditeľom marketingu O2, Igorom Tóthom

V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom prostredí, aké výhody a nevýhody má interná kreatívna agentúra, ale aj čím v tejto mimoriadnej situácií vyšli v ústrety svojim zákazníkom. Rozhovor sme realizovali ešte pred š...
00:42:21
  
25.02.2020

#1: O politickom marketingu s Veronikou Gulášovou

Veronika Gulášová začala pri festivale Pohoda a dopracovala to až k manažérke prezidentskej kampane. V podcaste nám prezradila aj ako vznikali slogany na volebné billboardy, ako reagovať v prípade anti-kampane a prečo im iní marketéri hovorili, že takto sa voľby vyhrať nedajú.
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK