Cieľovka

Cieľovka

Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.

Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (32 epizód)

43:26
  
31.05.2024

#31: So zlatou levicou Monikou Farkašovou

Aký je rozdiel v práci pre domáce a zahraničné reklamné agentúry? Čo jej priniesla výhra v celosvetovej súťaži Young Lions v Cannes a ako si vybrať správneho partnera do tímu? Kde hľadá insighty a inšpiráciu pre svoju prácu? Toto a mnoho ďalšieho sa dozviete v najnovšej epizóde nášho podcastu Cieľov...
48:11
  
11.04.2024

#30: Ginový ambasádor Jakub Bobček

Čo obnáša profesia ginového ambasádora, ako ju robiť dobre, či aká je história ginov na Slovensku? Toto a mnohé ďalšie sme sa pýtali ginového ambasadora Jakuba Bobčeka zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorý je súčasťou marketingu značiek ako Beefeater, Plymouth, Malfy, KI NO BI a ďalších. Vypo...
52:29
  
20.02.2024

#29: Super Bowl LVIII našimi očami

Čo priniesol tohtoročný Super Bowl v číslach a kreatívach počas reklamných breakov? Je pravda, že ich úroveň každým rokom klesá? Ktorá bola tentokrát najlepšia a ktorá najhoršia? Toto a mnoho ďalšieho sa dozviete v našom najnovšom rozhovore, v ktorom sa prvýkrát ako hostia predstavili naša Social Me...
46:08
  
08.12.2023

#28: O profesii influencerky s Jankou Žampachovou

Ako funguje spolupráca s agentúrou z pohľadu influencera? Sú spolupráce na TikToku lepšie či horšie platené ako na Instagrame? A chápu vôbec klienti dostatočne svet influencerov? Toto a mnoho ďalšieho sa dozviete v našom najnovšom rozhovore s úspešnou TikTok, YouTube a Instagram influencerkou Jankou...
34:51
  
30.10.2023

#27: Od Zásielkovne k Packete so Zuzanou Krasnanskou

Ako sa zo Zásielkovne stala Packeta, ktorá spôsobila revolúciu v oblasti doručovacích služieb? O tejto pozoruhodnej ceste sme sa v najnovšej epizóde Cieľovky rozprávali so Zuzanou Krasnanskou, ktorá je marketingovou manažérkou tohto brandu na Slovensku. Prezradila nám, ako sa formovala ich marketing...
34:04
  
27.09.2023

#26: O nastupujúcej generácii marketérov

Prestáva byť práca v reklamných agentúrach pre mladých atraktívna? O tejto a ďalších témach sme sa porozprávali v Cieľovke s troma účastníčkami našej kreatívnej stáže Chaos Lab. Dominika Švecová, Eva Thonhauserová a Ema Gurová nám plnohodnotne pomáhajú pri klientských zadaniach a tendroch už niekoľk...
01:12:30
  
05.09.2023

#25: O slovenskom filme a filmovej produkcii so Zuzanou Mistríkovou

Pozvanie do našej najnovšej epizódy Cieľovka prijala prezidentka Asociácie nezávislých producentov Zuzana Mistríková so skúsenosťami z takých titulov ako Učiteľka, Občiansky preukaz, Pomaľované vtáča a ďalších. Čo je na roli producenta najťažšie? Prečo je neustále porovnávaná kvalita slovenskej a za...
57:03
  
25.07.2023

#24: O budovaní komunity marketérov a kvalitnom marketingu s Rasťom Kiavčinom

V najnovšej epizóde nášho podcastu Cieľovka sme vyspovedali Rasťa Kiavčina, alebo ako ho väčšina našej marketérskej bubliny pozná – zakladateľa populárneho profilu @digitalnastrategia. Aké je to budovať komunitu marketérov? Čo si všíma na sociálnych sieťach našich značiek ako prvé? Čím sú odlišné od...
01:01:57
  
03.01.2023

#23: O živote, vesmíre a všetkom s Vedátorom Samuelom Kováčikom

Do nášho podcastového štúdia prijal pozvanie azda najznámejší slovenský vedec a taktiež popularizátor vedy Samuel Kováčik, aby nám porozprával o svojom projekte Vedátor, či dnes ľudia ešte dôverujú vede a prečo je to tak a mnoho ďalších myseľ provokujúcich tém. Prajeme príjemné a náučné počúvanie.
54:37
  
14.12.2022

#22: Vyrovnane o duševnom zdraví s marketérkami z UNIQA

Do našich horúcich kresiel v Cieľovke prijali pozvanie Katarína Strýčková a Silvia Vlasková z marketingového oddelenia poisťovne UNIQA, aby nám priblížili, ako implementovali tému duševného zdravia ako hlavný komunikačný pilier značky. Ako sú na tom Slováci so starostlivosťou o duševné zdravie, ako...
46:04
  
31.05.2022

#21: Na slovíčko s marketérom roka

Stratég roka, marketér roka, branďák, triatlonista a ešte viac. Pozvanie do nášho podcastu prijal Juraj Pobjecký, muž mnohých titulov aj funkcií. Stíha prácu stratéga v agentúre Darwin & the machines, ale aj na klientskej strane v Isadore – aké to prináša výhody a aké výzvy? Ako vyzerá príprava kamp...
01:04:07
  
22.03.2022

#20: Pravdivo o dezinformáciách

Facebook či iné platformy robia veľmi malé alebo žiadne opatrenia voči šíreniu dezinformácií. Je načase z nich odísť a nájsť alternatívu k menej toxickému priestoru, ktorý podlieha jasnejším pravidlám? Máme nejaké nástroje na boj proti dezinformáciám a hoaxom? O týchto a mnohých ďalších veľmi aktuál...
55:16
  
25.02.2022

#19: Ktoré značky skórovali najviac na Super Bowl LVI?

Videli sme návrat QR kódu, bodovanie Hellmans a touchdown od KIA. Ako vyzerala tohtoročná half-time show či koľko vysolíte za reklamu počas najdrahšieho reklamného bloku? Vypočujte si našu najnovšiu epizódu, v ktorej rozoberáme tie najzaujímavejšie okamihy 56. ročníka Super Bowlu. Prajeme príjemné p...
37:55
  
29.11.2021

#18: Čo priniesol Web Summit 2021?

Konferencia Web Summit 2021 je za nami a my sme pri tom nemohli chýbať. Moderátor Cieľovky Jakub s našou kolegyňou Sonkou ju zažili na vlastnej koži a zreferovali nám, o ktorých témach sa najčastejšie hovorilo, čo nás čaká vo svete marketingu a technológií po pandémii, čo prinesie novinka metaverse...
43:35
  
16.11.2021

#17: O efektívnom využívaní fundraisingu

V najnovšej časti sa môžete tešiť na Zuzanu Suchovú, ktorá práve rozbieha fundraisingovú platformu Donio a je najznámejšou odborníčkou na fundraising na Slovensku. Na základe čoho si vyberá spoluprácu na projektoch, ako dlho trvá plánovanie a na akých kľúčových bodoch úspešné kampane stoja? Načerpaj...
40:19
  
25.10.2021

#16 Ako vytvoriť úspešný branding?

Pozvanie do nášho podcastového štúdia tentokrát prijal Rudo Letko – partner, grafický dizajnér a kaligraf z brandingového štúdia GoBigname. Dopočujete sa o jeho bohatých skúsenostiach s formovaním nových značiek a ich vizuálnych identít, čo by podľa neho mala správna značka spĺňať, aký je rozdiel me...
45:41
  
15.07.2021

#15: O láske ku knihám a k Martinusu

Knihy sú spolu so psami tí najlepší priatelia človeka, a preto sme si pozvali na priateľský rozhovor do najnovšej epizódy Cieľovky marketingového manažéra Martinusu, Juraja Šlesara. Za 12 rokov v tomto obľúbenom kníhkupectve vystriedal viaceré pozície, takže sa s nami mohol podeliť o zaujímavé infor...
56:52
  
01.06.2021

#14: O manažovaní marketingu dvoch bánk

Do najnovšej epizódy Cieľovky prijala pozvanie Milada Halová, riaditeľka komunikácie a stratégie Raiffeisen banky a tiež Tatra banky, pre ktorú pracuje už 18 rokov. Dozvedeli sme sa, v čom sa tieto dve banky líšia, aké sú ďalšie plány s Bejby Blue, aká prestížna univerzita bude mať case study Tatra...
46:50
  
17.05.2021

#13: Zo zákulisia marketingu Kofoly

Prezývajú ho aj Básnik marketingu a je čerstvým držiteľom českej prestížnej ceny Marketér roku. Reč je o Pavlovi Chalupkovi, marketingovom riaditeľovi vo firme Kofola ČeskoSlovensko, ktorý nám porozprával o tejto legende našich chuťových pohárikov i obrazoviek. V rozhovore sa tiež dozviete, aké sú t...
39:51
  
17.03.2021

#12: Čo je to ten affiliate marketing?

Mnohí z nás sa už stretli s pojmom affiliate marketing, ale málokto mu celkom dobre rozumie. Na túto tému sme si pozvali odborníka Štefana Polgáriho, zakladateľa siete Dognet.sk, ktorý nám jednoznačne rozsekne rozdiel medzi affiliate marketingom, displejovou a PPC reklamou. Števo nám tiež prezradil,...
58:41
  
07.01.2021

#11: Ako vznikajú reklamy pre COOP Jednotu

Priamo spoza opony najznámejšieho salaša na Slovensku k nám prišli porozprávať dve ústredné postavy reklám COOP Jednota. Nie sú to Bača a Honelník, ale náš kreatívny riaditeľ pre COOP Ján Fajnor a agentúrny producent Marek Wilhalm. Dozvedeli sme sa, aké zadanie viedlo ku vzniku konceptu Baču a Honel...
47:16
  
07.12.2020

#10: Tutovky športového marketingu

Do našej kabíny nám tentokrát prišiel porozprávať bývalý marketingový riaditeľ slovenského ľadového hokeja Vladimír Janček o fungovaní športového marketingu nie len na Slovensku. Ako by malo vyzerať ideálne a funkčné spojenie medzi sponzorom a konkrétnym športom, ktoré reklamné plochy na štadiónoch...
35:31
  
09.11.2020

#9: Ako na reklamu na Spotify a Snapchate

Ak náš podcast počúvate na platforme Spotify, pričom používate free verziu, asi vám pred aktuálnou Cieľovkou zaznie reklamný spot. Ako sa tam dostal, prečo práve ten a ako dosiahnuť, aby spoty vašich kampaní zneli v ušiach správnych používateľov Spotify vám vysvetlí náš dnešný hosť Matúš Konečný zo...
01:00:02
  
08.09.2020

#8: O láske k pivu a jeho marketingu

Marketingový riaditeľ Heineken Slovensko Ronald Lupták sa vyznal zo svojej lásky k pivu a električkám. V tejto časti sa dozviete nielen to, aké je Ronaldove obľúbené pivo, ale aj aký positioning majú rôzne značky z portfólia Heineken a ako mohla jedna z nich klesnúť z kategórie „super premium“ do „e...
41:04
  
20.07.2020

#7: Ako vzniká program televízie

S programovou riaditeľkou Televízie Markíza Silviou Majeskou sme sa rozprávali o tom, ako skladajú televízie svoj program a ako ho prispôsobujú inzerentom. Dozviete sa tiež aká je budúcnosť televízie ako média a vysvetlíme si, či sú peoplemetre naozaj najspoľahlivejší spôsob ako merať sledovanosť te...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.