Cieľovka

Cieľovka

Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.

Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (22 epizód)

46:04
  
31.05.2022

#21: Na slovíčko s marketérom roka

Stratég roka, marketér roka, branďák, triatlonista a ešte viac. Pozvanie do nášho podcastu prijal Juraj Pobjecký, muž mnohých titulov aj funkcií. Stíha prácu stratéga v agentúre Darwin & the machines, ale aj na klientskej strane v Isadore – aké to prináša výhody a aké výzvy? Ako vyzerá príprava kamp...
01:04:07
  
22.03.2022

#20: Pravdivo o dezinformáciách

Facebook či iné platformy robia veľmi malé alebo žiadne opatrenia voči šíreniu dezinformácií. Je načase z nich odísť a nájsť alternatívu k menej toxickému priestoru, ktorý podlieha jasnejším pravidlám? Máme nejaké nástroje na boj proti dezinformáciám a hoaxom? O týchto a mnohých ďalších veľmi aktuál...
55:16
  
25.02.2022

#19: Ktoré značky skórovali najviac na Super Bowl LVI?

Videli sme návrat QR kódu, bodovanie Hellmans a touchdown od KIA. Ako vyzerala tohtoročná half-time show či koľko vysolíte za reklamu počas najdrahšieho reklamného bloku? Vypočujte si našu najnovšiu epizódu, v ktorej rozoberáme tie najzaujímavejšie okamihy 56. ročníka Super Bowlu. Prajeme príjemné p...
37:55
  
29.11.2021

#18: Čo priniesol Web Summit 2021?

Konferencia Web Summit 2021 je za nami a my sme pri tom nemohli chýbať. Moderátor Cieľovky Jakub s našou kolegyňou Sonkou ju zažili na vlastnej koži a zreferovali nám, o ktorých témach sa najčastejšie hovorilo, čo nás čaká vo svete marketingu a technológií po pandémii, čo prinesie novinka metaverse...
43:35
  
16.11.2021

#17: O efektívnom využívaní fundraisingu

V najnovšej časti sa môžete tešiť na Zuzanu Suchovú, ktorá práve rozbieha fundraisingovú platformu Donio a je najznámejšou odborníčkou na fundraising na Slovensku. Na základe čoho si vyberá spoluprácu na projektoch, ako dlho trvá plánovanie a na akých kľúčových bodoch úspešné kampane stoja? Načerpaj...
40:19
  
25.10.2021

#16 Ako vytvoriť úspešný branding?

Pozvanie do nášho podcastového štúdia tentokrát prijal Rudo Letko – partner, grafický dizajnér a kaligraf z brandingového štúdia GoBigname. Dopočujete sa o jeho bohatých skúsenostiach s formovaním nových značiek a ich vizuálnych identít, čo by podľa neho mala správna značka spĺňať, aký je rozdiel me...
45:41
  
15.07.2021

#15: O láske ku knihám a k Martinusu

Knihy sú spolu so psami tí najlepší priatelia človeka, a preto sme si pozvali na priateľský rozhovor do najnovšej epizódy Cieľovky marketingového manažéra Martinusu, Juraja Šlesara. Za 12 rokov v tomto obľúbenom kníhkupectve vystriedal viaceré pozície, takže sa s nami mohol podeliť o zaujímavé infor...
56:52
  
01.06.2021

#14: O manažovaní marketingu dvoch bánk

Do najnovšej epizódy Cieľovky prijala pozvanie Milada Halová, riaditeľka komunikácie a stratégie Raiffeisen banky a tiež Tatra banky, pre ktorú pracuje už 18 rokov. Dozvedeli sme sa, v čom sa tieto dve banky líšia, aké sú ďalšie plány s Bejby Blue, aká prestížna univerzita bude mať case study Tatra...
46:50
  
17.05.2021

#13: Zo zákulisia marketingu Kofoly

Prezývajú ho aj Básnik marketingu a je čerstvým držiteľom českej prestížnej ceny Marketér roku. Reč je o Pavlovi Chalupkovi, marketingovom riaditeľovi vo firme Kofola ČeskoSlovensko, ktorý nám porozprával o tejto legende našich chuťových pohárikov i obrazoviek. V rozhovore sa tiež dozviete, aké sú t...
39:51
  
17.03.2021

#12: Čo je to ten affiliate marketing?

Mnohí z nás sa už stretli s pojmom affiliate marketing, ale málokto mu celkom dobre rozumie. Na túto tému sme si pozvali odborníka Štefana Polgáriho, zakladateľa siete Dognet.sk, ktorý nám jednoznačne rozsekne rozdiel medzi affiliate marketingom, displejovou a PPC reklamou. Števo nám tiež prezradil,...
58:41
  
07.01.2021

#11: Ako vznikajú reklamy pre COOP Jednotu

Priamo spoza opony najznámejšieho salaša na Slovensku k nám prišli porozprávať dve ústredné postavy reklám COOP Jednota. Nie sú to Bača a Honelník, ale náš kreatívny riaditeľ pre COOP Ján Fajnor a agentúrny producent Marek Wilhalm. Dozvedeli sme sa, aké zadanie viedlo ku vzniku konceptu Baču a Honel...
47:16
  
07.12.2020

#10: Tutovky športového marketingu

Do našej kabíny nám tentokrát prišiel porozprávať bývalý marketingový riaditeľ slovenského ľadového hokeja Vladimír Janček o fungovaní športového marketingu nie len na Slovensku. Ako by malo vyzerať ideálne a funkčné spojenie medzi sponzorom a konkrétnym športom, ktoré reklamné plochy na štadiónoch...
35:31
  
09.11.2020

#9: Ako na reklamu na Spotify a Snapchate

Ak náš podcast počúvate na platforme Spotify, pričom používate free verziu, asi vám pred aktuálnou Cieľovkou zaznie reklamný spot. Ako sa tam dostal, prečo práve ten a ako dosiahnuť, aby spoty vašich kampaní zneli v ušiach správnych používateľov Spotify vám vysvetlí náš dnešný hosť Matúš Konečný zo...
01:00:02
  
08.09.2020

#8: O láske k pivu a jeho marketingu

Marketingový riaditeľ Heineken Slovensko Ronald Lupták sa vyznal zo svojej lásky k pivu a električkám. V tejto časti sa dozviete nielen to, aké je Ronaldove obľúbené pivo, ale aj aký positioning majú rôzne značky z portfólia Heineken a ako mohla jedna z nich klesnúť z kategórie „super premium“ do „e...
41:04
  
20.07.2020

#7: Ako vzniká program televízie

S programovou riaditeľkou Televízie Markíza Silviou Majeskou sme sa rozprávali o tom, ako skladajú televízie svoj program a ako ho prispôsobujú inzerentom. Dozviete sa tiež aká je budúcnosť televízie ako média a vysvetlíme si, či sú peoplemetre naozaj najspoľahlivejší spôsob ako merať sledovanosť te...
01:10:23
  
30.06.2020

#6: Čo robiť a čo nerobiť v bankovej komunikácii

Šéfka marketingu a komunikácie VÚB Martina Hrivnáková nám prezradila, prečo je ich cieľovkou každý, aký bol dôvod na výmenu Lepičov a vysvetlila nám aj to, ako je možné, že VÚB dosahuje najlepšie komunikačné výsledky, hoci míňa oveľa menej než konkurencia. Dozvedeli sme sa tiež, koľko kariet má bežn...
37:36
  
10.06.2020

#5: Ako sa robí marketing obchodných centier

V piatej epizóde Cieľovky je naším hosťom Adrian Bódis, Country Manager spoločnosti Immofinanz, ktorá na Slovensku prevádzkuje obchodné centrum VIVO!, sieť retail parkov STOP SHOP a biznis centrá myhive. Povieme si, prečo sa najstaršie obchodné centrum v Bratislave rebrandovalo, v čom sa odlišuje po...
59:31
  
28.05.2020

#4: O marketingu a budúcnosti cestovania s J. Rybárom z Pelikánu

V novej epizóde Cieľovky sa porozprávame nielen o marketingu, ale aj o tom, akú budúcnosť čaká cestovanie. Jozef Rybár zo spoločnosti Pelikán nám prezradil, ako veľmi ich ovplyvnila korona a či naozaj ceny leteniek porastú. Dozviete sa aj, ako sa vysporiadať s medziročným poklesom predajov 99,6 %, a...
40:56
  
19.05.2020

#3: Vplyv korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia

Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc respondentov. Z výsledkov štúdie Covid-19 Barometer vyplynulo pre marketérov mnoho zaujímavých info. V tejto epizóde sa dozviete, čo si ľudia myslia o v...
51:28
  
16.04.2020

#2: S riaditeľom marketingu O2, Igorom Tóthom

V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom prostredí, aké výhody a nevýhody má interná kreatívna agentúra, ale aj čím v tejto mimoriadnej situácií vyšli v ústrety svojim zákazníkom. Rozhovor sme realizovali ešte pred š...
42:21
  
25.02.2020

#1: O politickom marketingu s Veronikou Gulášovou

Veronika Gulášová začala pri festivale Pohoda a dopracovala to až k manažérke prezidentskej kampane. V podcaste nám prezradila aj ako vznikali slogany na volebné billboardy, ako reagovať v prípade anti-kampane a prečo im iní marketéri hovorili, že takto sa voľby vyhrať nedajú.
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.