
#38: S Michalom Pastierom o brandingu, diskomforte a úspechu
Čo bolo kľúčové pre štart podnikania a ako to vyzerá na švajčiarskom trhu? Prečo je dôležité vystupovať z komfortnej zóny? Ako vníma umelú inteligenciu a čo by poradil mladým ľuďom na začiatku ich marketingovej kariéry? Toto a mnoho ďalšieho nám prezradil v najnovšej epizóde Cieľovky Michal Pastier – kreatívny riaditeľ, investor a autor bestselleru Žltá kniha budovania značky.
Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.