
#40: S Luciou Paškovou o love brande Curaprox a hľadaní hlbších zmyslov
Čo boli kľúčové ingrediencie pre úspech love brandu Curaprox? Ako vyformovať nie len úspešnú, ale aj zmysluplnú značku? V čom sa líši budovanie marketingovej agentúry od budovania produktovej značky? Toto a mnoho ďalšieho nám v najnovšej epizódy Cieľovky prezradila bývalá CEO značky Curaprox, spoluzakladateľka komunikačného štúdia Folk&Milk, inovátorka, strategička, filantropka a vôbec renesančná bytosť – Lucia Pašková. Prajeme príjemné počúvanie.
Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.