#bednatalks

#bednatalks

Rozhovory so zaujímavými a inšpiratívnymi osobnosťami na témy súvisiace s pracovným prostredím.

Podcast #bednatalks je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (12 epizód)

31:47
  
14.05.2019

Petr Dvořák: Firemná kultúra v medzinárodnej korporácii

Keď sa buduje start-up, je prirodzené, že identita a kultúra spoločnosti je zrkadlom ľudí, ktorí ho založili a rozvíjali. Je identická a svojská. No ako je tomu v prípade medzinárodnej korporácie pôsobiacej po celom svete? Ako veľmi je možné firemnú kultúru ovplyvniť lokálnymi zvykmi a spôsobom prác...
44:46
  
23.04.2019

Pavlína Louženská & Lukáš Pitter: Inovácie vo firemnom prostredí

Inovovať dokáže každá firma, ktorá je otvorená zmenám a chce posúvať svoj business dopredu. Myslíte si, že všetky inovácie sa vo firmách realizujú len vďaka peniazom? Prečo ak sa firma rozhodne pristúpiť na inovatívne riešenie, väčšinou to skončí založené v zásuvke? Odpovede na otázky o inováciách a...
23:22
  
07.04.2019

Daniel Hastík: Investovanie do start-upov

Založiť si vlastný business vyžaduje v určitých prípadoch väčšiu obeť než len ušlé potenciálné príjmy z trvalého zamestnania. Niekedy je potrebné siahnúť aj po nie vlastnom rizikovom kapitále. A vtedy prichádzajú na rad investori. My sme vyspovedali Dana Hastíka, partnera investičného fondu Nextechv...
18:28
  
13.03.2019

Andrea Bačíková: Podnikanie pri zamestnaní

Podnikať a byť zamestnaným sú dva rôzne svety. V každom z nich sa dajú nájsť výhody i nevýhody. Andrea Bačíková, zakladateľka úspešnej cestovateľskej platformy Tripinder, žije v obidvoch súčasne. Počas full-time zamestnania rozbehla vlastný business, o ktorý sa musí plnohodnotne starať. Akým najväčš...
35:51
  
13.02.2019

Tomáš Drážný: Headhunting

Headhunting je pre mnoho spoločností dobrým sluhom, no zlým pánom. Na headhuntrov spoločnosti častokrát nemilo uvoľňujú veľkú časť svojho budgetu, no na druhej strane sú práve oni jediným riešením z kritickej personálnej situácie, ktorej spoločnosti v danej chvíli čelia. Prečo spoločnosti neinvestuj...
27:32
  
26.11.2018

Martina Bourloton: Ženy v TOP managemente

Martina Bourloton (ešte pred nedávnom Klubicová) je generálnou riaditeľkou českej pobočky medzinárodnej personálnej agentúry Synergie. Posledných 10 rokov pôsobila v top managemente spoločnosti v Česku a na Slovensku a teraz sa presúva do Paríža. Aká bola jej cesta na vrchol a aké vlastnosti jej pri...
37:45
  
08.11.2018

Michal Šrajer: Šťastie v práci

Šťastie v práci začína byť čím ďalej tým viac diskutované téma medzi zamestnávateľmi. Dobrou správou je, že sa o ňom nie len hovorí, ale firmy pre pocit šťastia svojích ľudí robia reálne činy. Michal, oficiálne prvý český Cief Happiness Officer, môže byť (nie len) pre nich veľkou inšpiráciou. Ako sa...
26:44
  
08.11.2018

J.Jambor & J.Kyselý: Social selling - ako sa vedieť predať

Čo je social selling? Networking na sociálnych sieťach, ktorý ideálne vedie k osloveniu klientov a neskôr k uzatvoreniu businessu. Predávať sa však vždy nemusí produkt či služba, ale aj spoločnosť ako zamestnávateľ. Ako sa správne cez zamestnancov predávať a oslovovať potenciálnych kandidatov, nám p...
26:52
  
08.10.2018

Ondřej Roček: Love-brand ako zamestnávateľ

Veľká časť značiek sa snaží budovať “love-brand”. Robia to buď veľkými plošnými kampaňami či podprahovým personalizovaným marketingom. Tí progresívni na to idú cez svojich zamestnancov. My sme za.
26:55
  
29.08.2018

Katka Pavlíčková: Budovanie značky zamestnávateľa na Instagrame

Česká špecialistka na Instagram radí, ako si správne budovať značku zamestnávateľa. Pre ktoré firmy je Instagram a kto by mal byť skôr na Facebooku? Má mať firma ako zamestnávateľ oddelený profil od obchodnej značky? A ako zaujímavo plniť vizuálny obsah na prezentáciu seba ako zamestnávateľa? Počúva...
20:56
  
02.08.2018

Ján Dubnička: The Rocket Model

The Rocket Model je jedinečná metóda na rozvoj a upevňovanie manažérskej pozície a vytváranie dlhodobo výkonných, úspešných a angažovaných tímov. Prečo po nej skočiť, keď máte pocit, že váš tím je "rozbitý" či v slepej uličke? Ako jedna z mála metód sa dá naozaj analyticky sledovať a vyhodnocovať a...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.