
Petr Dvořák: Firemná kultúra v medzinárodnej korporácii
Keď sa buduje start-up, je prirodzené, že identita a kultúra spoločnosti je zrkadlom ľudí, ktorí ho založili a rozvíjali. Je identická a svojská. No ako je tomu v prípade medzinárodnej korporácie pôsobiacej po celom svete? Ako veľmi je možné firemnú kultúru ovplyvniť lokálnymi zvykmi a spôsobom práce a nakoľko je preddefinovaná z materskej centrály v zahraničí?
Petr Dvořák je generálnym riaditeľom spoločnosti Vodafone Czech Republic. Skupina Vodafone Group Plc. je pritom najväčší globálny operátor pôsobiaci v 26 krajinách sveta. Momentálne naviac stojí spoločnosť Vodafone pred rozhodnutím Európskej Komisie, či je bude alebo nebude povolené zlúčenie so spoločnosťou UPC. S Petrom sme sa teda v rozhovore pobavili aj o jeho stratégii k zlúčeniu dvoch spoločností - a to predovšetkým z pohľadu ľudského a firemno-kultúrneho. Príjemné počúvanie:)
Podcast #bednatalks je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.