14:05
Podcast: Zákaznícky Pixel™
Rozdiel medzi opakovaným nákupom a lojalitou | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.15
09.02.2022
V pätnástej epizóde sa zamýšľam nad rozdielom medzi opakovaným nákupom a lojalitou. Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam lojalitu? V príbehu porozprávam o značke Apple a dôvode lojálnosti k produktom a službám tejto značky. Zarámujem význam slova lojalita a prerámujem uhol pohľadu na opakovaný nákup. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.
💬 Porozprávajme sa o možnostiach vášho marketingu, procesoch, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na franko@digitalnynomad.xyz. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Otázky
0:32 Úvaha
7:04 Príbeh
9:46 Prerámovanie
10:55 Výzva 15/6/22
11:12 Prvý krok
11:35 Ďalšie kroky
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
#podcast #marketingovykanal #lojalita #opakovanynakup #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy
Podcast Zákaznícky Pixel™ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Lukáš Franko
Kategórie: Ekonomika a podnikanie