Vzdelávanie | Marketing vs. Ego | ep.27
15:27

Vzdelávanie | Marketing vs. Ego | ep.27

04.05.2022
Ako sa nenechať zahltiť informáciami? Koľko času venovať štúdiu marketingových trendov? A ak sa niečo nové naučíte, aké sú vaše ďalšie kroky?    Epizóda ponúka zamyslenie o vzdelávaní, pozornosť však upriamuje na použiteľnosť informácií. V úvode rozoberám obrázkovú asociáciu, význam slova a následne skladám kontext zahltenia a presýtenia. Pokračujem s prerámovaním pohľadu, marketingovou výzvou a načrtnutím prvého kroku.   🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel® na https://www.marketingovykanal.sk/#formular  Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i modulová služba, ktorá sprevádza firmy mapovaním a dizajnovaním cesty zákazníka. Jej prínos spocíva v tom, že vytvára ucelený obraz o nákupnom správaní a hodnotovej inovácii.   Knihu s metodikou a šablónou biznis modelu získate bezplatne. Dôvod? Ten vám poviem v prvom e-maile. Rezerváciou získate ukážku workshopu dizajnovania cesty zákazníka a mapy 😎   💬 45 min. [CJM & CX Konzultácia] Počas štruktúrovaného rozhovoru sa porozprávame o ceste zákazníka a možnostiach zlepšenia zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si viete vybrať na odkaze https://calendly.com/lukas-franko/    📨 Ak máte otázku, napíšte mi na franko@digitalnynomad.xyz. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk    VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH 🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal 🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK 🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh  🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal   SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL 👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/  📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/  👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/  ▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA   KAPITOLY EPIZÓDY 0:00 Úvod 2:17 O vzdelávaní 8:37 Prerámovanie 9:41 Výzva 27/18/22 9:59 Prvý krok 10:37 Ďalšie kroky   #podcast #marketingovykanal #vzdelavanie #zakaznickypixel #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #customerjourney #cx #ux #cjm Podcast Marketingový Kanál: Vzdelávanie | Marketing vs. Ego | ep.27 - https://youtu.be/75HJtq2ECKg

Podcast Zákaznícky Pixel™ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.