16:55
Podcast: Zákaznícky Pixel™
Balenie produktu a služby | Zákaznícky Pixel | ep.28
11.05.2022
Prečo je obal dôležitým aspektom v procese nakupovania? Čo zahŕňa pojem balenie a obal? A ako balenie produktu súvisí s cestou zákazníka?
Epizóda ponúka zamyslenie o balení produktu, ale i služby, pozornosť však upriamuje na pohľad zákazníka. V úvode rozoberám obrázkovú asociáciu, význam slova a následne skladám kontext balenia produktu so zákazníckou skúsenosťou. Pokračujem s prerámovaním pohľadu, marketingovou výzvou a načrtnutím prvého kroku.
🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel® na https://www.marketingovykanal.sk/#formular
Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i modulárna služba, ktorá sprevádza firmy mapovaním a dizajnovaním cesty zákazníka. Jej prínos spocíva v tom, že vytvára ucelený obraz o nákupnom správaní a hodnotovej inovácii.
Knihu s metodikou a šablónou biznis modelu získate bezplatne. Dôvod? Ten vám poviem v prvom e-maile. Rezerváciou získate ukážku workshopu dizajnovania cesty zákazníka a mapy 😎
💬 45 min. [CJM & CX Konzultácia] Počas štruktúrovaného rozhovoru sa porozprávame o ceste zákazníka a možnostiach zlepšenia zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si viete vybrať na odkaze https://calendly.com/lukas-franko/
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na franko@digitalnynomad.xyz. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk
VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
2:27 O balení produktu
10:12 Prerámovanie
11:14 Výzva 28/19/22
11:30 Prvý krok
11:47 Ďalšie kroky
#podcast #marketingovykanal #balenieproduktu #obal #zakaznickypixel #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #customerjourney #cx #ux #cjm
Podcast Marketingový Kanál: Balenie produktu a služby | Zákaznícky Pixel | ep.28 - https://youtu.be/P32Gr0VhmB4
Podcast Zákaznícky Pixel™ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Lukáš Franko
Kategórie: Ekonomika a podnikanie