15:21
Podcast: Zákaznícky Pixel™
Zvedavosť | Marketing vs. Ego | ep.21
23.03.2022
V epizóde sa zamýšľam nad zvedavosťou. Zaujímavé slovo, no aký to má súvis s cestou zákazníka a spokojným zákazníkom? Leitmotívom je otázka: Ako rozumiem zvedavosti? Zo začiatku zarámujem význam slova zvedavosť. Následne rozoberiem 3 pohľady a v príbehu porozprávam o jednom z nich. Prerámujem uhol pohľadu, predstavím marketingovú výzvu a načrtnem prvý krok.
Dobrodružstvo a proces inovácie | Marketing vs. Ego | ep.19 dostupná na: https://youtu.be/19UEf8J5-SA
💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu - dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.
Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Otázky
0:43 Úvaha o zvedavosti
7:17 Príbeh
9:58 Prerámovanie
11:33 Výzva 21/12/22
11:59 Prvý krok
12:38 Ďalšie kroky
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na franko@digitalnynomad.xyz. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
#podcast #marketingovykanal #zvedavost #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #cx #onlinemarketingstrategy #customerjourney
Podcast Zákaznícky Pixel™ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Lukáš Franko
Kategórie: Ekonomika a podnikanie