Matica hodnotovej inovácie | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.3
20:20

Matica hodnotovej inovácie | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.3

17.11.2021
Ako zákazníci podvedome uvažujú o hodnote produktu? V tejto epizóde podcastu Marketingový Kanál si povieme o unikátnej hodnote, teda tretej časti biznis modelu udržateľnej značky.    Porozprávam o podvedomom vnímaní produktu pri nákupnom rozhodovaní a procese. Vysvetlím, čo je hodnotová inovácia a ukážem jej diagram.     Dám vám do rúk nástroj, ako zlepšiť teda inovovať produkt a jeho hodnotu v očiach zákazníka v podobe matice hodnotovej inovácie. Zároveň poskytnem aj 6-krokový návod ako tento nástroj používať.    KAPITOLY EPIZÓDY 0:00 Intro 0:22 Úvod do témy  2:56 Zvučka 3:26 Podvedomé vnímanie hodnoty produktu 6:31 Znalosť: Čo je hodnotová inovácia? 10:12 Diagram: Hodnotová inovácia 12:44 Nástroj: Matica hodnotovej inovácie 14:15 Návod: Ako vytvoriť hodnotovú inováciu? 17:10 Záverečné úvahy   🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/    NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU 🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA 🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138  🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7  🎵 Google: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkLnBvZGJlYW4uY29tL21hcmtldGluZ292eWthbmFsL2ZlZWQueG1s  📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com    OBSAH NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH 👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/  📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/  👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/marketingovy-kanal  👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/  ▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA   🃏 Ak máte otázku, napíšte mi na franko@digitalnynomad.xyz alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk    #cestazakaznika #zakaznickypixel #biznismodel #udrzatelnaznacka #marketing #marketingovypodcast #podnikanie #dizajnovemyslenie #marketingovykanal #marketingovastrategia #marketingovyplan #hodnotovainovacia #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience

Podcast Zákaznícky Pixel™ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.