17:42
Podcast: Zákaznícky Pixel™
Dobrodružstvo a proces inovácie | Marketing vs. Ego | ep.19
09.03.2022
V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom dobrodružstva v biznise. Prečo je dobrodružstvo vôbec potrebné v podnikaní a aký to má súvis s inováciou? Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam dobrodružstvo v spojitosti s biznisom? V príbehu porozprávam o prípadovej štúdii - malá digitálna kampaň pre vydavateľstvo. Zarámujem význam slova dobrodružstvo a prerámujem uhol pohľadu na proces inovácie. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.
💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu - dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.
Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Otázky
0:35 Úvaha
10:16 Príbeh
13:09 Prerámovanie
14:18 Výzva 19/10/22
14:35 Prvý krok
14:57 Ďalšie kroky
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na franko@digitalnynomad.xyz. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
#podcast #marketingovykanal #dobrodruzstvo #inovacia #procesinovacie #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #onlinemarketingstrategy #customerjourney
Podcast Zákaznícky Pixel™ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Lukáš Franko
Kategórie: Ekonomika a podnikanie