01:15:35
Podcast: Websupport
Zákazník na 1. mieste je DNA našej firmy. (Fero Volár, Websupport)
14.02.2023
Service Designcast je o debatách s expertami, ktorí sa venujú zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Preberáme prípadové štúdie, užitočné nástroje a metódy, ktoré pomôžu posunúť vaše služby na vyššiu úroveň. Dozviete sa ako lepšie počúvať svojich zákazníkov, hľadať nové príležitosti alebo sa odlíšiť od konkurencie.
Ešte pred Vianocami sme stihli nahrať ďalšiu epizódu. Tentokrát s Ferom Volárom, Head of Server Products z domovského Websupportu.
Fera poznáte z podcastového a diskusného formátu Tech Talks alebo blogu alian.info. So svojim tímom tvorí cloudové produkty a služby pre B2B zákazníkov.
V tejto epizóde sa dozviete:
- Prečo Fero vidí v service dizajne budúcnosť?
- Ako začínal vo Websupporte v roli produkťáka?
- Aké silné stránky by mal mať vo výbave dobrý produktový manažér?
- Čo má service dizajn spoločné s LEGOm?
- V akých situáciách Fero využíva metódu service safari?
- Ako vám dizajn služieb môže pomôcť zjednodušovať komplexné služby a ukazovať zrozumiteľne ich potenciál zákazníkom?
- A aj o tom, ako sa mu darí čítať 70 kníh ročne.
Podcastom sprevádza Adam Brocka, servis dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.
Podcast Websupport je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: WebSupport
Kategórie: Ekonomika a podnikanie