01:02:54
Podcast: Websupport
Aká je úroveň zákazníckej skúsenosti na Slovensku? (Michal Blažej, Lighting Beetle)
16.06.2023
Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí sa venujú zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Rozprávame sa o zákulisí organizácií, ktoré to robia naozaj dobre.
Preberáme užitočné nástroje a metódy, ktoré pomôžu posunúť vaše služby na vyššiu úroveň.
Tentokrát sme debatovali s Michalom Blažejom, CEO customer experience štúdia Lighting Beetle.
Mišo vedie tím 70 dizajnérov, ktorí na trh už 14 rokov prinášajú inovácie používateľskej aj zákazníckej skúsenosti.
Dozvieš sa napríklad:
- Prečo sa oplatí robiť veci zadarmo, keď sa začínate venovať novej téme.
- Ako zavádzať zmeny vo firmách a organizáciách.
- Čo vyplýva z čerstvej štúdie o úrovni zákazníckej skúsenosti na Slovensku.
- Pokúsili sme sa naformulovať top 5 krokov, ako byť viac orientovaný na zákazníkov.
- Aké služby by sme mali navrhovať v budúcnosti.
Podcastom sprevádza Adam Brocka, service dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.
Podcast Websupport je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: WebSupport
Kategórie: Ekonomika a podnikanie