Content marketing počas cesty zákazníka v B2B (Norbert Lojko)
01:05:49
Podcast: Websupport

Content marketing počas cesty zákazníka v B2B (Norbert Lojko)

17.04.2020
Túžbou každej značky je mať mapu, vďaka ktorej nájde cestu ku svojim zákazníkom a zároveň si ich dokáže udržať. Prečo? Lebo udržanie zákazníka je 7-krát lacnejšie ako získanie nového! Väčšina marketérov a obchodníkov sa po nákupnom rozhodnutí na zákazníka vykašle alebo maximálne použije pri tvorbe komunikačnej stratégie Kaushnikov model (See, Think, Do, Care). Norbert Lojko, skúsený marketér, zručný komunikátor, prezentátor, vyjednávač a líder prinesie pohľad na 6 stages customer journey v B2B z hľadiska budovania customer experience (CX). Norbert má ukončené MBA vzdelanie so špecializáciou na marketing manažment. MBA absolvoval na The Open University Business School z Milton Keynes (UK). Pracoval ako manažér v médiách, mediálnych a reklamných agentúrach, veľkej medzinárodnej firme i veľkej domácej firme. Jeho priame skúsenosti sú z FMCG, Médií, Reklamy a Hazardných hier. Tento raz pôjde o tandem talk - Norbert bude hovoriť o Customer Journey v B2B marketingu a Jana Malaga bude dopĺňať jednotlivé kroky o (ne)vhodný content – obsahovú stratégiu pre B2B marketing. Kľúčovými témami talku sú CX ako customer experience, B2B ako Business To Business.

Podcast Websupport je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.