
20:28
Podcast: Websupport
Nájdeme 100 dobrých služieb?
28.05.2025
Service Designcast je podcast o dobrých službách. Nájdeš v ňom rozhovory, skúsenosti a návody, ktoré ti pomôžu zlepšovať služby. Sólo epizódy venujem myšlienkam, ktoré ma inšpirovali alebo témam, o ktorých by bolo fajn hovoriť viac. Tentokrát som sa zameral na zmysel pozitívnej spätnej väzby zákazníkov. V epizóde sa dozvieš: Prečo by bolo cool ak by sme chodili na doučko z predmetov, ktoré nám idú? Akú otázku a komu položiť ak chceš zistiť v čom sme dobrí? Koľko % zákazníkov zdieľa pozitívne vs. negatívne zážitky? Čo znamená skreslenie negativity a ako súvisí s evolúciou? Prečo je dávanie pozitívnej spätnej väzby kreatívne cvičenie? Aký má dopad na zdravé sebavedomie tímov, ktoré poskytujú služby? Pomôžeš mi nazbierať 100 príbehov dobrých služieb? 1. Napíš mi o tvojej skúsenosti s dobrými službami. 2. Pošli mi krátky príbeh o situácii, kedy si zažil/a naozaj dobrú službu. 3. Hľadám príbehy, ktoré potešili, prekvapili, motivovali alebo inšpirovali. Napíš mi o nich na môj IG https://www.instagram.com/adam.brocka/ Niektoré zverejníme v ďalšej epizóde. Aká myšlienka ti rezonovala najviac? Podeľ sa v komentári. Napadá ti niekto koho by mohla epizóda inšpirovať? Pošli ju ďalej.🎯
Podcast Websupport je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: WebSupport
Kategórie: Biznis