01:33:46
Podcast: Websupport
Prečo si treba zažiť zákaznícky výskum na vlastnej koži? (Tina Ličková, UX Research Geeks)
09.01.2023
Service Designcast je o debatách s expertami, ktorí sa venujú zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Preberáme prípadové štúdie, užitočné nástroje a metódy, ktoré pomôžu posunúť vaše služby na vyššiu úroveň. Dozviete sa ako lepšie počúvať svojich zákazníkov, hľadať nové príležitosti alebo sa odlíšiť od konkurencie.
Hostkou epizódy bola Tina Ličková, výskumníčka, facilitátorka a servis dizajnérka, ktorá radí organizáciám, ako spoznať svojich zákazníkov a robiť rozumné biznisové rozhodnutia.
Začínala v marketingu, ale postupne sa našla v UX. Viedla slovenskú pobočku štúdia 2FRESH. Pracovala pre firmy ako Websupport, Neugelb Studios alebo Kununu.
Aktuálne žije vo Viedni, nahráva vlastný podcast UX Research Geeks a pôsobí ako Senior User Researcher v spoločnosti Dynatrace.
V tejto časti sa dozviete:
- Prečo je zvedavosť kľúčová vlastnosť nielen vo výskume ale aj v službách?
- V čom pomáha výskum pri budovaní vzťahu so zákazníkom?
- Prečo sa zákazníkov nepýtať, čo by chceli?
- Čo si predstaviť pod pojmom demokratizácia výskumu?
- Aká je rola knihovníkov v budúcnosti?
- Aký je rozdiel medzi službami v Nemecku a na Slovensku?
Podcastom sprevádza Adam Brocka, servis dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.
Podcast Websupport je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: WebSupport
Kategórie: Ekonomika a podnikanie