01:06:38
Podcast: Websupport
Zákaznícka spokojnosť nad zlato (Kristína Sojáková)
27.04.2021
Kristína Sojáková je Slovenka, ktorá strávila väčšinu svojej doterajšej kariéry v zahraničí. Už 15 rokov sa spája jej meno so svetovým IT gigantom IBM. Z kancelárie v New Yorku sa stará o zákaznícku spokojnosť a úzke prepojenie tejto oblasti s technológiami a biznisom. Svoju prácu nedávno ešte viac priblížila k IT, keď sa stala manažérkou pre IT Operations. S Kristínou sa rozprávame najmä o stratégii, ktorá vedie k vynikajúcej zákazníckej skúsenosti. Vysvetlíme si, ako im pri skúmaní spokojnosti zákazníkov pomáhajú technológie a akú rolu tu zohrávajú dáta.
V podcaste sa dozviete:
- na čom je postavená IBM stratégia zákazníckej spokojnosti,
- ako sa skúma a meria zákaznícka spokojnosť,
- ktoré technológie im uľahčujú prácu,
- v čom je dobrý človek, ktorý dozerá na spokojnosť klientov,
- aké je to pracovať pre globálnu IT korporáciu v USA.
Hostkou je Kristína Sojáková, IBM New York, USA. Diskusiu moderuje Mirka Uhnak, CEO Mini Tech MBA.
Nechajte sa inšpirovať ďalšou úžasnou ženou z tech sveta :)
Podcast Websupport je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: WebSupport
Kategórie: Ekonomika a podnikanie