01:01:18
Podcast: Websupport
Dizajnové myslenie v ľuďoch reštartuje sedliacky rozum. (Michaela Fuleková, Hyundai)
23.05.2023
Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí sa venujú zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Rozprávame sa o zákulisí organizácií, ktoré to robia naozaj dobre.
Preberáme užitočné nástroje a metódy, ktoré pomôžu posunúť vaše služby na vyššiu úroveň.
Do tejto epizódy prijala pozvanie Michaela Fuleková, customer experience designer z Hyundai Motor Slovakia. Michaela verí, že dobre pomenovaný problém je polovicou jeho úspešného riešenia.
Má viac ako 10 rokov skúseností v oblasti zákazníckej skúsenosti, inovácií, výskumu aj vývoja nových produktov a služieb.
Spolu sme rozobrali množstvo tém súvisiacich so zákazníckymi zážitkami, tu je zopár z nich, na ktoré sa v podcaste môžete tešiť:
-Čo má dizajnové myslenie spoločné so sedliackym rozumom?
-Ako nám môže pomôcť rozvíjať empatiu, kreativitu alebo spoluprácu?
-Ako vyzerá service design v Hyundai?
-Ktorý nástroj pomáha robiť dobré biznisové rozhodnutia a tvoriť kvalitnú zákaznícku skúsenosť?
-Prečo poznanie zákazníkov nie je len o zbere spätnej väzby ale aj o tom ako ju zbierame?
Podcastom sprevádza Adam Brocka, servis dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.
Podcast Websupport je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: WebSupport
Kategórie: Ekonomika a podnikanie