S Adelou Strimbeanu z Holubica Weddings o budovaní vizuálnej identity značky, ťažení placiacich zákazníkov z instagramu, organizácii, efektivite a v neposlednom rade o udržateľných svadbách
#14 Adela Strimbeanu je zakladateľka svadobnej agentúry Holubica a z môjho pohľadu turbožena a turbomama, ktorá materskú využila na absolvovanie kurzov a školení pre naplnenie vlastnej kreatívnej vízie. Teraz úspešne vedie tím ľudí, ktorí pod značkou Holubica zastrešujú prémiové svadby na Slovensku. Podcast však nebude úplne o svadbách, aj keď samozrejme aj budúce nevesty si určite prídu na svoje. S Adelou preberieme budovanie vizuálnej identity značky na vlastnú päsť, ako zo sociálnych sietí vyťažiť skutočných platiacich zákazníkov, budovať portfolio na úrovni a mnoho iného. Zo svadobného sveta sa dozvieme, čo je vlastne úloha svadbného koordinátora a ako môžeme mať udržateľnejšiu svadbu, tipy pre efektivitu a organizáciu udalostí a produktívne pracovné dni. S radosťou vám predstavujem Adelu a jej Holubicu.
Podcast Osobný Experiment je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.