Všetko, čo potrebujete vedieť o reklamnom festivale v Cannes
V Cannes sa nedávno skončil najväčší festival kreativity, reklamy, médií aj inovácií. Zúčastnila sa na ňom špička reklamnej a marketingovej brandže a aj malá skupinka zo Slovenska. O tom, čo sa dialo, čo stálo za pozornosť a ako dopadli Slováci v súťaži veľkých aj mladých levov sme sa rozprávali s prezidentom Klubu reklamných agentúr Slovenska a CEO agentúry applepie Alexandrom Smikom a CEO Wiktor Leo Burnett Petrom Kontrom.
V podcaste OK360° sa dozviete:
- Cannes ovládla umelá inteligencia, šport aj humor v reklame.
- Podstatnú časť tvorili prednášky marketingových stratégov.
- S čím prišiel do Cannes Elon Musk?
- Prečo Les Binet prišiel aj so svojim AI dvojníkom LesGPT?
- Čo znamenajú slová Marka Ritsona, že kreativita nestačí?
- Prečo treba pochváliť KRAS za organizáciu slovenskej výpravy a prečo aktivita KRASU a AAA vôbec nie je v medzinárodnom meradle samozrejmosť?
- Sú dva slovenské shortlisty na Cannes Lions zásadný úspech?
- Čo si z juhu Francúzska mohli odniesť mladí kreatívci, ktorí súťažili v Young Lions?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.