OK 360°

OK 360°

Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° ​, teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová

Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (109 epizód)

31:33
  
pred 3 dňami

Ivan Bobošík zo Cinemax: Diváci k nám chodia aj kvôli nachoskám

Kino reklama dosahuje výrazne vyššie skóre pozornosti ako reklama v televízii, digitále či na sociálnych sieťach. O tejto téme, ale aj o výzvach budovania značky kina v post-covidovej ére, sa v aktuálnej epizóde podcastu Stratégií OK360° rozprávala Lucia Ležovičová s Ivanom Bobošíkom, ktorý je marke...
41:40
  
25.11.2025

Libor Toporcer: E-commerce padá. Zachráni ho Black Friday?

Ako prežiť ekonomické prepady v e-commerce? Libor Toporcer, strategický riaditeľ digitálnej agentúry Invelity hovorí o najväčších výzvach a trendoch, ktoré formujú e-commerce trh počas kľúčového predvianočného obdobia 2025. Black Friday je pre značky stále dôležitým obdobím. Aktuálne však ekonomika...
39:19
  
18.11.2025

Jozef Lipa: AI nie je v reklamnej produkcii všeliek. Je to extrémne drahé

"Všetci v biznise sa snažíme využiť umelú inteligenciu čo najefektívnejšie. Ale musí byť zachovaná kvalita," hovorí v podcaste Stratégií OK360° managing partner Eallin Nomad/Nomad Film Praha. "AI je pre nás obrovský pomocník, ale nespraví to všetko až do samotného cieľa. Tam ešte nie sme, ale pravd...
23:44
  
07.11.2025

Jakub Straka: Končím v LePub Amsterdam. To tempo bolo šialené

Marketingový stratég Jakub Straka pôsobil od leta ako Strategy Director amsterdamskej reklamnej agentúry LePub. Na starosti mal klienta Heineken. V rozhovore pre Stratégie prezradil, že v agentúre po pol roku končí. "Nemyslím si, že sa niečo pokazilo. Hlavný dôvod je, že asi mi nesadol systém a deje...
37:26
  
04.11.2025

ui42: Brand podkutý dátami je budúcnosťou marketingu

Digitálna agentúra ui42 sa radikálne mení. Stáva sa z nej fullservisová agentúra. Má nové kreatívne vedenie, na jeho čele stojí Adam Hudeček a kreatívnym a strategickým konzultantom je Ondrej Kořínek. Čo stojí za zmenami v agentúre a prečo k nim prišlo? V podcaste OK360°odpovedá CEO ui42 Andrej Kaja...
52:54
  
28.10.2025

Aj zlá reklama je reklama. Naozaj?

Rada pre reklamu oslavuje 30 rokov, vznikla totiž v roku 1995.Boli 90-te roky obdobím divokej slobody, kedy všetci hráči testovali možnosti a príležitosti reklamy? Ako sa menil prístup reklamnej komunity k téme etiky či férovosti a ako sa rozvíjala samoregulácia? Ktoré reklamy by už dnes určite nepr...
35:03
  
21.10.2025

Ťažký týždeň: Sme drsnejší, ale vulgarizmy nepoužívame

Lucia Pazičová a Jakub Gulík sú hosťami aktuálneho vydania podcastu OK360.° Lucia je majiteľkou značky Ťažký týždeň a jej scenáristkou, Jakub moderuje. V podcaste sme hovorili o tom, ako sa projekt zmenil po odchode zakladateľa Jána Gorduliča a prečo mu obidvaja verili. „Ťažký týždeň bol dobre namaz...
41:48
  
14.10.2025

Najväčšou prekážkou experience marketingu je tlak na okamžité výsledky

„Kľúčom k silnému brand experience je uveriteľnosť a konzistentnosť," hovorí v podcaste Stratégií OK360˘ Marek Furmanczuk, CEO agentúry Parsenn. V rozhovore rozoberáme, prečo sa nemôže konať iba event pre event, že zážitkový marketing nie je len o festivalových stejdžoch ale aj o skúsenosti na zákaz...
51:24
  
09.10.2025

Štefan Andrejco: Nehejtili sme, ani sme si nehovorili, že to vieme urobiť lepšie

„Slovenská reklama je v dobrej forme, hlavne čo sa týka exekúcie. Na Zlatom klinci sme mali niektoré kúsky až na svetovej úrovni," hovorí Štefan Andrejco, kreatívny riaditeľ, freelancer a predseda CRAFT JURY. „Keď sa prevalilo, koľko klincov sme dali za Craft, tak sa kolegovia na mňa pozerali, či so...
36:33
  
07.10.2025

Peter Ižo: Najväčší trend Zlatého klinca? Špičková exekúcia

„Hranica medzi zlatom, striebrom a bronzom je v detailoch," hovorí Peter Ižo, kreatívny riaditeľ MullenLowe GGK a predseda Classic Jury Zlatého klinca. Najlepšou prácou boli podľa neho Bubliny od MUW Saatchi & Saatchi a Slovak Telekom, ktoré označil dokonca za top prácu desaťročia, možno celej h...
35:31
  
06.10.2025

Peter Šurín: Značky menej ochotne investujú do brand purpose kampaní

„Bol to historicky najsilnejší ročník Zlatého klinca. Urobili sme viacero zmien, poroty išli veľmi do hĺbky s každou jednou prácou, pozerali sme sa na ňu z každej strany," hovorí predseda jednej zo štyroch porôt - Engagement a prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska Peter Šurín. Do súťaže sa pr...
55:17
  
03.10.2025

Ďuro Bartoš: Genialita, jednoduchosť a prekvapenia Zlatého Klinca

Ďuro Bartoš je kreatívny riaditeľ a zakladateľ reklamnej agentúry Free Andy a zároveň predseda poroty Zlatého Klinca. Rozprávali sme sa o uplynulom ročníku súťaže, kde Ďuro predsedal porotám v kategóriách Kampaň, PR a ESG. V kvalite case studies podľa neho nastal výrazný posun - sú profi, dramaturg...
32:40
  
19.09.2025

TOTO UŽ BOLO! Kniha, ktorá mapuje 30 rokov slovenskej reklamy

Art Director`s Club vydáva unikátnu knihu. Ako píšu jej autori: „Nájdete v nej aj aj reklamy, ktoré sú naozaj príšerné." V prvom rade je to však prehľad tých najoceňovanejších reklám za tri desaťročia. Tie, ktoré v nej nájdete, získali Zlatý klinec alebo Grand Prix. O knihe nám prišli do podcastu St...
22:04
  
08.09.2025

Bannerovú slepotu preruší len dobrá kreatíva

Trh očakával, že opäť zamieri na marketingové oddelenie veľkej značky. Nestalo sa. Denisa Pernicová, dlhoročná šéfka marketingu Billy, si otvára vlastnú agentúru. Pulzari. "Mám rada výzvy a po rokoch v korporáte som chcela zmenu. Bola to super výzva, aby som sa mohla realizovať inak. Nikdy som ale n...
57:28
  
02.09.2025

Agentúry musia zmeniť svoj mindset

Trh marketingových služieb sa mení. A s ním aj potreby klientov od ich agentúr. Odpoveďou na tieto zmeny je aktuálne vznik Think Big Collective. Založili ho agentúry doteraz známe pod hlavičkou KREATOR GROUP (Wiktor Leo Burnett, Starmedia, Leopard Production, Data Concept, Data on Steroids a Sociali...
54:46
  
29.08.2025

TA3 už nie je spravodajská televízia

Maroš Havran sa stal začiatkom leta oficiálne generálnym riaditeľom spravodajskej televízie ta3 a vydavateľstva Our media, pod ktoré patrí denník Pravda. V rozhovore pre podcast Stratégií Ok360° hovorí o tom, že televízia už dnes nemôže fungovať iba v lineárnej podobe, ale potrebuje aj silný digitál...
30:48
  
24.07.2025

Kreativita nie je excel, z ktorého vypadne výsledok

Byť v porote najväčšieho a najprestížnejšieho festivalu Cannes Lions je mimoriadne. Tejto cti sa dostalo v aktuálnom ročníku Róbertovi Slovákovi. V podcaste Stratégií OK360 stupňov nám porozprával o tom, ako sa do poroty kategórie Outdoor dostal a ktoré práce ho najviac oslovili. "Hodnotil som 344 p...
47:38
  
18.07.2025

Tendre. Prečo vládne na trhu frustrácia?

V marketingovej brandži vládnu okolo tendrov negatívne nálady. Niektorí dokonca tvrdia, že férový tender nefunguje. Prečo je téma tendrovania stále taká frustrujúca a ako ich robiť efektívnejšie? V podcaste OK360° sme sa na túto tému rozprávali s marketingovým konzultantom, stratégom, interim manažé...
48:18
  
11.07.2025

Žili sme v bubline. A tá praskla

Kamil Charvát a Silvia Cyprichová z Klubu reklamných agentúr v podcaste OK360° hodnotia nedávny festival kreativity v Cannes. Obidvaja sa ho zúčastnili po prvýkrát a prinášame ich zážitky a skúsenosti. "Išiel som do Cannes s tým, že určite bude shortlist," hovorí Kamil Charvát z MUW Saatchi & Sa...
48:46
  
07.07.2025

Karol Cagáň: Gaming je mainstream, hráči vám však nič neodpustia

"Gaming je nevyhnutný kanál pre značky, ktoré cielia na demografickú skupinu vo veku od 10 do 30 rokov. Až polovica ľudí do 20 rokov hrá hry aspoň raz týždenne," vysvetľuje v podcaste OK360° expert na gaming a e-sporty Karol Cagáň z agentúry Yvents. V podcaste sa tiež dozviete: 1. Ako gaming pomáha...
37:41
  
19.06.2025

Dávid Benedig: AI sa nachádza vo svojom najpomalšom bode

AI revolučne transformuje komunikáciu. "Náplň práce sa zatiaľ nemení, ale spôsob, ako prichádzame k výsledkom, je odlišný," vysvetľuje Head of Digital Experience PR agentúry Seesame Dávid Benedig. "Experimentovanie s AI nie je nikdy dokončenou prácou, stále v tom treba pokračovať." V agentúre pracuj...
44:07
  
09.06.2025

Aj vieme, že nám obrazovky nerobia dobre, aj sa od nich nedokážeme odpojiť

Reklamná agentúra oh my DOT prináša už 3. pokračovanie svojej unikátnej štúdie Director Of Taste. Pripravili ju spoločne s prieskumnou agentúrou IPSOS. DOT definuje 9 trendov, ktoré zrkadlia dianie v spoločnosti. Nie v marketingu, ale v tom, ako ľudia reálne žijú. O výsledkoch štúdie sme sa v podcas...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.