
Agentúry musia zmeniť svoj mindset
Trh marketingových služieb sa mení. A s ním aj potreby klientov od ich agentúr. Odpoveďou na tieto zmeny je aktuálne vznik Think Big Collective. Založili ho agentúry doteraz známe pod hlavičkou KREATOR GROUP (Wiktor Leo Burnett, Starmedia, Leopard Production, Data Concept, Data on Steroids a Socialists). Aké sú ich ciele a s akou ponukou smerujú za klientmi?
Braňo Polák zo Starmedie, Peter Kontra z Wiktor Leo Burnett a Tomáš Ručkay z Leopard Production v podcaste Stratégií OK360° vysvetľujú, čo stálo za týmto rebrandingom a čo nové ponúkajú trhu. Ako budú fungovať ich doterajšie agentúry a ako majú nastavenú formu spolupráce, lídovania projektov a zodpovednosti.
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.