
Karol Cagáň: Gaming je mainstream, hráči vám však nič neodpustia
"Gaming je nevyhnutný kanál pre značky, ktoré cielia na demografickú skupinu vo veku od 10 do 30 rokov. Až polovica ľudí do 20 rokov hrá hry aspoň raz týždenne," vysvetľuje v podcaste OK360° expert na gaming a e-sporty Karol Cagáň z agentúry Yvents.
V podcaste sa tiež dozviete:
1. Ako gaming pomáha olympijským hrám pritiahnuť mladšie publikum a prečo sledovanosť klasických športov u mladých klesá?
2. Aké sú obmedzenia a príležitosti? Prečo sa značky stále obávajú vstupu do tohto sveta a ako prekonať stereotypy o „gejmeroch v pivniciach“?
3. Prečo je autenticita kľúčová a aké segmenty značiek, vrátane bánk, operátorov či dokonca lekární (Dr. Max) a stavebnín (Hornbach), už úspešne využívajú gaming na oslovenie mladej cieľovky?
4. Aké možnosti reklamy a partnerstiev gaming ponúka a akú úlohu v ňom zohrávajú influenceri?
5. Rozoberáme tiež najčastejšie chyby marketérov a prinášame praktické príklady úspešných kampaní.
A nezabudnite, že 30. septembra sa o gamingu a e-športoch bude hovoriť aj na Stratégie Fórum. Lístky sú už v predaji: https://konferencie.hnonline.sk/produkt/strategie-forum-2025
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.