Juraj Kováč: Humoru je v reklame stále málo, značky sa ho boja
Agentúra THIS IS LOCCO posledné roky zbiera množstvo cien zo Zlatého Klinca aj Golden Drum. Na jej čele stojí kreatívny a strategy director Juraj Kováč, ktorý získal ocenenie za výnimočný počin v reklame. V podcaste Stratégií OK 360° nám porozprával o svojej ceste v reklame, čo ho na nej baví a ktoré kampane mu pomohli s kariérnym rastom. „V reklame je zadanie vždy unikátne. Je to celkom náročné na mentálnu prácu, pretože kým si urobíte ten správny prístup k riešeniam, tak to trvá, niekedy tam treba byť aj dlhšie a ísť mimo komfortnej zóny."
Čo sa v rozhovore ďalej dozviete?
- Ako vytvorili v agentúre Baby Blue a prečo sa rozhodli staviť na humor v kampani pre Kaufland?
- Ktoré tendre nie sú férové a kde vidí Juraj slabé stránky slovenskej reklamy?
- A čo treba robiť, aby bola reklama pre mladých ľudí viac atraktívna?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.