Pavel Vlček: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla
Na Slovensku sú niektoré témy stále tabu, v Česku by si ich nik ani nevšimol, hovorí v rozhovore pre Stratégie a podcast OK 360° šéf českého PR klubu Pavel Vlček. V čom je naše PR iné ako české? Prečo sa preceňujú media relations a zabúda sa na public affairs? "Slovenské PR projekty majú výrazne väčší emocionálny náboj, viac búrajú tabu, sú viac dravé a odvážne. České sú oveľa viac analytické a tie slovenské zase emocionálne. Sú tabu témy rizikom pre reputáciu značky? Ako ich uchopiť, že povesť značky neutrpí? Pavel Vlček v tom má jasno: "Je to najmä o leadershipe, pretože ak senior manažment alebo najvyšší šéf firmy, teda CEO, má odhodlanie na to, aby robil veci v súlade s firemnými hodnotami, tak je to super. Jasné, že to otvára aj otázky, časť spoločnosti to privíta a iná časť nie. No nikdy vás nebudú milovať všetci."
- Čo je v súčasnosti strategickou úlohou PR?
- Ako by mali ideálne vyzerať vzťahy medzi PR a médiami?
- Kedy sa od našich štátov dočkáme strategického budovania komunikácie?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.