
Znížte ambície kreatívy a dodržte náš rozpočet
Toto je pomerne časté odporúčanie zadávateľov pre reklamnú produkciu. Tento rok je podľa Michala Hlavačku, ktorý je šéfom Protosu a prezidentom Asociácie reklamných producentov, je častou prioritou cena. Mnohí zadávatelia netočia nové spoty iba obnovujú staršie. "Riešili sme, čo máme robiť, keď agentúrne zadanie, scenár a predstavy presahujú možnosti klientovho budgetu. Teda, že kreatíva bola viac ambiciózna. Toto je pomerne častý problém."
Producenti pred rokom spísali memorandu o tendrovaní. Aké reakcie dostali od zadávateľov a reklamných agentúr? "Zadávatelia nám už viac rozumejú. Väčšina produkcií potvrdila, že prišlo k zlepšeniu, že vnímajú veľký posun, a že dokonca väčšina zadávateľov dodržiava memorandum."
V rozhovore s Michalom Hlavačkom sa ešte dozviete:
- Aké zmeny by ešte viac pomohli efektívnejšiemu tendrovaniu reklamnej produkcie?
- Čo je to chemistry call a prečo by mohol občas nahradiť písanie režisérskeho treatmentu?
- Prečo Slovenská asociácia reklamných producentov vstupuje do Európskej asociácie?
- Čo do reklamnej produkcie prináša AI?
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.