Prinesie vianočná reklama Telekomu na Slovensko canneského leva?
Agentúra MUW Saatchi & Saatchi uspela v globálnom tendri Deutsche Telekom na vianočný spot pre globálny trh. Výsledkom je výmimočné dielo Bubliny, ktoré baví brandžu aj laickú verejnosť. Ako vznikal tento rozprávkový spot? Čo je na ňom také úžasné a prečo je to téma číslo 1 v slovenskom marketingu?
O pozadí kreovania, produkcie, kastingu aj samotného nakrúcania sme v podcaste Stratégií OK360°hovorili s kreatívnym riaditeľom MUW Saatchi # Saatchi Jaroslavom Víghom a riaditeľkou pre stratégiu značky a marketingovej komunikácie Slovak Telekom Petrou Novotnou.
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.