Tretina príspevkov influencerov zavádza publikum, značky hazardujú s reputáciou
Pod záštitou IAB Slovakia už jeden a pol roka funguje Kódex Influencer marketingu. Jeho cieľom je naučiť influencerov, značky aj agentúry, ako správne označovať platené spolupráce. Z posledného monitoringu vyšlo, že 70 % spoluprác je označených, nie všetky sú označené správne. "Monitoring sme robili na Instagrame, ktorý je najviac vyvužívaný v influencer marketingu," hovorí výkonná riaditeľka IAB Slovensko Daša Karpelová.
"Niektorých sme konfrontovali s výsledkami, upozornili sme ich, že nemajú spolupráce označené. Odpovedali nám, že si to nevšimli a neváhali to napraviť," doplnila Jana Malaga z agentúry Contedy.
V podcaste OK360° sme hovorili o tom:
- Ako ideálne označovať komerčné spolupráce?
- Či hrozí pri štítku Platené partnerstvo nižší dosah alebo je to len mýtus?
- Prečo by mali značky a agentúry trvať na dodržiavaní pravidiel?
- Aký je rozdiel medzi influencer marketingom na Istagrame a TikToku?
- Ako si vybrať toho najlepšieho influencera?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.