
Andrej Solár: Za 10 rokov sa mi iba raz podarilo presadiť mladého režiséra. Nik nechce riskovať
"Zároveň platí, že v brandži je veľký dopyt po mladých režiséroch s inými prístupmi. Zároveň si nemyslím, že na ten dopyt reagujeme tak, že im dávame príležitosť," hovorí Andrej Solár, CEO produkčnej spoločnosti endrius.
„Produkcia je mega dôležitou súčasťou komunikácie, ak nie kľúčovou. My sme realizátori ideí, na konci dňa to, čo zákazník alebo divák vidí, je na našom stvárnení. Bol by som rád, keby sa nám dostal viac pozornosti.“
Andrej Solár je hosťom podcastu OK360°. Čo sa z rozhovoru dozviete?
- Aké očakávania majú produkcie od novej Asociácie reklamných producentov?
- Prečo treba lepšie nastaviť produkčné tendre?
- Ako sa deformujú informačné toky od zadávateľa až po realizátora kampane?
- Prečo odstúpili z viacerých tendrov a čo je už pre nich cez čiaru?
- Dostávajú mladí reklamní režiséri dostatok priestoru a dôvery?
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.