Tomáš Bezák z Lidl: Čo potrebuje dobrá komunikácia? Argumenty!
Rok 2024 je zaujímavým rokom aj z pohľadu veľkých športových podujatí. Ich súčasťou chce byť aj značka Lidl, ktorá sa stala generálnym partnerom slovenského futbalu. Týmto športom bude naša krajina v najbližších mesiacoch intenzívne žiť aj v kontexte blížiaceho sa európskeho šampionátu, ktorý bude v Nemecku.
"Lidl bude partnerom EURA aj na korporátnej úrovni. Ale naše partnerstvo nevnímame len v súvislosti so šampionátom a už vôbec nie iba v súvislosti s mužským reprezentačným "áčkom". Sme partnerom všetkých reprezentačných družstiev," vysvetľuje šéf komunikácie Lidl Tomáš Bezák.
"Očakávame od toho podporu zdravého životného štýlu, lebo na tom nám veľmi záleží."
Lidl je aj vplyvným komunikátorom. Značka pravidelne vyhráva súťaže Hermes komunikátor roka.
"Je to potvrdenie, že to, čo robíme, robíme dobre a radi by sme v tom aj pokračovali. Ku komunikácii pristupujeme poctivo a s plným nasadením. Viacerí z nás sme zažili obdobia, kedy sme neboli jednotkou na trhu, potrebovali sme sa rozvíjať, predstavovať náš koncept a do všetkého sme išli naplno. Ak niečo robíte so srdcom a vidíte v tom zmysel, tak sa to musí prejaviť. A toto sme si dúfam aj zachovali."
Tomáš Bezák v podcaste Stratégií OK360 hovorí :
- O prešľapoch a chybách, ktoré značka vo svojej slovenskej histórii urobila
- Ako pristupujú k porovnávacej reklame a prečo je to pre Lidl zaujímavá výzva
- Čo potrebuje dobrá krízová komunikácia a prečo nefunguje pravidlo "nechať to vyhniť"?
- Čo sa naučil z káuz okolo známych influencerov, ktorí aktuálne prichádzajú o svoje komerčné spolupráce?
- A prečo je najdôležitejšie pri výbere influencerov urobiť si poriadne domácu úlohu?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.