
ui42: Brand podkutý dátami je budúcnosťou marketingu
Digitálna agentúra ui42 sa radikálne mení. Stáva sa z nej fullservisová agentúra. Má nové kreatívne vedenie, na jeho čele stojí Adam Hudeček a kreatívnym a strategickým konzultantom je Ondrej Kořínek. Čo stojí za zmenami v agentúre a prečo k nim prišlo?
V podcaste OK360°odpovedá CEO ui42 Andrej Kajan: „Sme na trhu 28 rokov, sme štandardnou programátorskou firmou, ktorá je založená na dátach. Máme asi najviac mat-fyzákov na meter štvorcový na Slovensku.
Postupne sme prešli do performance marketingu, ktorý je tiež viac o dátach ako o samotnej kreatíve. Ďalším prirodzeným krokom do fullservisu je, aby sme začali robiť kreatívne veci, lebo to funguje lepšie. Rozhodli sme sa, že našou cestou bude symbióza dát a kreatívy."
Primárnym dôvodom je zmena trhu a očakávania zákazníkov. „E-commerce trh padol o 10 percent a je veľký tlak to, ako pracujeme. Firmy poháňa dopredu dobre urobené technické pozadie a kvalitná kreatíva."
- Čo sa aktuálne deje v e-commerce a ako môže tomuto segmentu pomôcť kreatíva?
- Prečo v ui42 veria hlavne funkčnej kreatíve a ako si ju môžeme predstaviť?
- Ako sa v tejto partii ocitol známy kreatívec Ondro Kořínek?
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.