
Libor Toporcer: E-commerce padá. Zachráni ho Black Friday?
Ako prežiť ekonomické prepady v e-commerce? Libor Toporcer, strategický riaditeľ digitálnej agentúry Invelity hovorí o najväčších výzvach a trendoch, ktoré formujú e-commerce trh počas kľúčového predvianočného obdobia 2025. Black Friday je pre značky stále dôležitým obdobím.
Aktuálne však ekonomika čelí poklesu kúpyschopnosti, v dátach vidno aj medziročný pád vyhľadávania termínu "Black Friday".
Čo sa dozviete v podcaste?
- Prečo sa Black Friday v slovenských podmienkach odohráva prevažne v digitáli, na rozdiel od amerických davových scén?
- Ako sa mení správanie slovenských zákazníkov: prečo klesá lojalita a impulzívne nákupy?
- Prečo zákazníci často končia predčasne s nákupným procesom a ich produkty zostávajú v košíku e-shopu?
- Aké tri hlavné chyby si musia marketéri v roku 2026 odpustiť, ak chcú uspieť?
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.