
Peter Ižo: Najväčší trend Zlatého klinca? Špičková exekúcia
„Hranica medzi zlatom, striebrom a bronzom je v detailoch," hovorí Peter Ižo, kreatívny riaditeľ MullenLowe GGK a predseda Classic Jury Zlatého klinca. Najlepšou prácou boli podľa neho Bubliny od MUW Saatchi & Saatchi a Slovak Telekom, ktoré označil dokonca za top prácu desaťročia, možno celej histórie slovenskej reklamy. „Bubliny exekučne výrazne odstrelili od iných prác ale ani iné neboli exekučne slabé."
Ako si Zlatý klinec vyhodnotili v MullenLowe GGK? „Neboli sme tí najšťastnejší na konci večera. Získali sme tri klince a očakávali sme viac. Potrebovali by sme to prelomiť a verím, že budeme získavať viac cien."
SÚŤAŽ ZLATÝ KLINEC 2025 PODPORUJÚ:
Partneri kategórií
Shutterstock, Tatra banka, Škoda Auto Slovensko, Eallin Nomad, Orange Slovensko, TV JOJ, Ticketportal, Slovnaft, VÚB banka
Partneri večera: Hubert, Zlatý Bažant, Pernod Ricard, Kofola, Slovenské vinice, Hrncheck, HOPIN, Bittner print
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.