
Ľuboš Sarnovský: Športový marketing nie je o víťazstách, ale o budovaní fanúšikovskej komunity
V TV JOJ pôsobí od samého začiatku - 23 rokov. Postupne začal koketovať s marketingom, nadáciou a športom. Aktuálne je marketingovým riaditeľom futbalového klubu Tatran Prešov. Ľuboš Sarnovský je hosťom podcastu OK360.° „V Jojke ma to stále baví a stále si televíziu užívam. Vychutnávam si moment živého televízneho vysielania a odvádzam servis televízii a divákom, ktorí očakávajú istý level, štandard."
K marketingu a PR pričuchol už v televízii a nadácii TV JOJ. Postupne sa dostal až k manažérskej kariére v športovom prostredí.
V podcaste OK360°sa dozviete:
- Čo ho na televízii baví viac ako 2 desaťročia?
- Prečo sa oplatí značkám spájať sa so športom?
- Ako robiť športový marketing tak, aby prinášal unikátne emócie?
- Prečo musí byť klub nastavený na fanúšikovský mindset a prečo tak u nás často nie je?
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.