
Aj vieme, že nám obrazovky nerobia dobre, aj sa od nich nedokážeme odpojiť
Reklamná agentúra oh my DOT prináša už 3. pokračovanie svojej unikátnej štúdie Director Of Taste. Pripravili ju spoločne s prieskumnou agentúrou IPSOS. DOT definuje 9 trendov, ktoré zrkadlia dianie v spoločnosti. Nie v marketingu, ale v tom, ako ľudia reálne žijú. O výsledkoch štúdie sme sa v podcaste OK360° rozprávali s kreatívnym riaditeľom oh my DOT Roman Rojom a stretegickým riaditeľom agentúry Petrom Urbancom.
"Chceme vyjsť z bubliny. Mňa tento prieskum vždy vracia do toho, ako reálne žijú ľudia. Ide o kvalitatívny prieskum, ľudia nám hovoria svoje myšlienky a názory. Aj ja si občas poviem - OK, aj ja občas žijem iný svet a je dobré vrátiť sa niekedy späť na zem," tvrdí Roman Roj.
"Ľudia vedia, že trávia veľa času pred obrazovkou a uvedomujú si, že to negatívne vplýva na ich šťastie a pocit zo života. Chceli by to robiť menej, no zároveň screen time rastie," potvrdzuje jeden z výsledkov prieskumu Peter Urbanec.
V podcaste podrobne rozoberáme trendy ako krása, životný štýl, gaming, móda, zmena spotrebiteľského správania aj mediálnej konzumácie.
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.