Andrej Csino: Influencer si buduje v prvom rade vlastnú značku, až potom značku klienta
31:06
Podcast: OK 360°

Andrej Csino: Influencer si buduje v prvom rade vlastnú značku, až potom značku klienta

21.06.2023

Majiteľ reklamnej agentúry CORE4 Andrej Csino je presvedčený, že každá značka nepotrebuje influencera. Hlavne, ak na neho nemá dostatok peňazí. "Ak sú profily zahltené spoluprácami, tak nie je dobré ísť do spolupráce. Influencer je ako cibuľa, ktorá má veľa vrstiev a čím má tých vrstiev viac, tak tým je to horšie. Pretože každý jeden produkt zanikne v mysli sledovateľov a nebudú si ho spájať s daným influencerom," hovorí v podcaste magazínu Stratégie OK360°. Značky si podľa neho namiesto poriadneho nastavenia marketingovej stratégie uľahčujú cestu a púšťajú sa do nezmyselných spoluprác s influencermi. A pritom, na budovanie značky existujú podľa neho aj lepšie nástroje. Najčastejším omylom v influencer marketingu je, že značky nedávajú KPI´s, ktoré by mali definovať spoluprácu medzi klientom, respektíve agentúrou a známou osobnosťou.

Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.