
Jakub Straka: Končím v LePub Amsterdam. To tempo bolo šialené
Marketingový stratég Jakub Straka pôsobil od leta ako Strategy Director amsterdamskej reklamnej agentúry LePub. Na starosti mal klienta Heineken. V rozhovore pre Stratégie prezradil, že v agentúre po pol roku končí. "Nemyslím si, že sa niečo pokazilo. Hlavný dôvod je, že asi mi nesadol systém a deje sa to bežne. Väčšina ľudí ide do reklamy kvôli ľuďom. Nehovorím, že to tempo sa nedá zvládať, ale každý z nás má rôzne preferencie. Mojou preferenciou asi nebolo robiť 60-70 či 80 hodín týždenne. Tých dôvodov je viac, sú medzi nimi súkromné, pracovné, systematické." S vedením agentúry sa dohodol, že bude lepšie nepokračovať v spolupráci. "Hneď mi ale bolo povedané, že to nemám brať tak, že som vyfailoval, jednoducho, v agentúre sa sami pozicionujú tak, že chcú glory hunters a nie je to pre každého. Je úplne bežné, ľudia odchádzajú po pár týždňoch."
- Ako funguje jedna z najväčších a najkreatívnejších agentúr sveta?
- Aké sú najväčšie rozdiely medzi slovenským a holandským reklamným svetom?
- Čo sa naučil o tvorbe stratégií alebo hľadaní insightov?
- Aké má plány po odchode z Amsterdamu?
Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.