Simona Bubánová: Predala som svoj podiel vo Work & Hugs a bolo to dobré rozhodnutie
53:15
Podcast: OK 360°

Simona Bubánová: Predala som svoj podiel vo Work & Hugs a bolo to dobré rozhodnutie

30.10.2024

Simona Bubánová v roku 2019 pri uvádzaní projektu Work & Hugs do života hovorila o tom, že pôjde o spojenie efektívnej kreatívy a strategického biznis consultingu. S kolegami, s ktorými zakladala tento projekt sa však rozišla a svoj podiel predala. 

„ Pochopila som, že aj Work & Hugs sa bude lepšie žiť, ak tam nebudem. Dôvodom bola moja pohodlnosť, chcela som z firmy vycúvať a bolo to dobré rozhodnutie." 

Celé sa to udialo približne pred rokom, ale rozhodnutie skončiť sa rodilo podľa nej búrlivo. „Rozišli sa naše partnerské ciele a chvíľu trvalo, kým sme to utriasli," opisuje v rozhovore pre Stratégie. 

„Odjakživa som bola na strane kreatívcov. Postupne som mala pocit, že ma na reklame a komunikácii fascinuje najmä strategický a biznisový pohľad. Tomuto som sa chcela venovať a aj sa tomu venujem. Najviac ma fascinuje koncept, strategická časť a aspoň trošku vizionárska. Myslím, že sa mi to aj darí." 

Dnes pôsobí a podniká vo firme Plugin, z ktorej rozhodne nechce mať agentúru. "Je to moja one man show. Robím poradenstvo na vyššej úrovni, je to upgradované na dlhoročnej skúsenosti so stratégiami, budovaním značiek, prieskumami, komunikáciou. Úloha stratégia sa väčšinou zosobňuje do jednej hlavy. Určite nebudujem agentúru. Zalial ma pot, keď si spomeniem na časy, kedy sme mali 50 ľudí a miliónové obraty. Úplne najhoršie z toho bol styk s účtovníctvom, to bola katastrofa a niečoho podobného by som sa už nechcela zúčastniť." 

V podcaste Stratégií OK360˛°so Simonou Bubánovou sa ešte dozviete:

  • Ako sa rozišli s kolegami z Work & Hugs? 
  • Prečo už viac nechce budovať agentúru ale stavia na "one man show"? 
  • Bubánová okrem budovania komerčných značiek funguje aj ako konzultantka v oblasti politickej komunikácie. Čomu v tejto oblasti verí a dajú sa vyhrať voľby aj slušne? 
  • Aký osud postihol jej projekt Good idea Slovakia a aký má podľa nej Slovensko imidž vo svete? Čo potrebujeme, aby sme ho zásadne zlepšili? 
  • Nie je jej ľúto, že prestala byť aktívna v brandžových asociáciách ako KRAS alebo ADC, ktoré zakladala?



Podcast OK 360° je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.